لبه تکنولوژی

December 10, 2022
18:15 شنبه، 19ام آذرماه 1401
کد خبر: 141138

پهپاد جمع‌وجور DJI مینی ۳ با قیمت ۵۵۹ دلار معرفی شد

شرکت DJI از جدیدترین پهپاد خود یعنی DJI مینی ۳ با طراحی جمع‌وجور و وزنی بسیار سبک رونمایی کرد. وزن این محصول جدید کمتر از ۲۴۹ گرم است و این یعنی که می‌توان این پهپاد را درون یک کیف کوچک جای داد.
طبق اعلام این شرکت، DJI مینی ۳ قادر است در برابر نیروی باد تا ۱۰.۷ متر بر ثانیه از خود مقاومت نشان دهد و با این تفاسیر در شرایط آب‌وهوایی طوفانی می‌تواند به فیلم‌برداری بپردازد. این پهپاد جدید از سنسور CMOS 1/1.3 اینچی با دیافراگم f/1.7 بهره می‌برد که این سنسور، امکان فیلم‌برداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را هم در روز و شب فراهم کرده است. به لطف فناوری ۴ در ۱ پیکسل، DJI مینی ۳ قادر است عکس‌های ۱۲ تا ۴۸ مگاپیکسل را با پیکسل‌های جداگانه به بزرگی ۲.۴ میکرومتر برای بهبود عملکرد در شرایط نوری کم ثبت کند.
 
گفته می‌شود که این پهپاد جدید دارای ISO دوگانه و فناوری HDR پیشرفته است که به ثبت تصاویر فوق‌العاده واضح در کوتاه‌ترین زمان ممکن کمک می‌کند. همچنین قابلیت جدیدی در این پهپاد برای تصویربرداری عمودی وجود دارد که دوربین این محصول را ۹۰ درجه می‌چرخاند تا محتواهای ویدیویی ضبط شده برای به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی کاملاً مناسب باشند.
علاوه بر این، قابلیت QuickShots این امکان را به کاربران می‌دهد تا تنها در عرض چند دقیقه عکس‌های فوق پیشرفته بگیرید. شرکت DJI طیف گسترده‌ای از حالت‌های مختلف تصویربرداری و عکاسی نظیر Dronie، Circle، Helix، Rocket و Boomerang در این پهپاد تعبیه کرده که شما می‌توانید به دلخواه خود از آن‌ها استفاده کنید.
 
DJI مینی ۳ قادر است با باتری استاندارد هوشمند خود تا ۳۸ دقیقه پرواز کند و با باتری هوشمند پرواز پلاس این میزان تا ۵۱ دقیقه افزایش می‌یابد. قیمت خود این پهپاد ۴۶۹ دلار  است که با کنترلرهای DJI RC-N1 یا DJI RC در مجموع قیمت آن‌ها به ترتیب به ۵۵۹ و ۶۹۹ دلار می‌رسد. علاوه بر آن، نسخه‌ی دیگری با نام DJI مینی ۳ Fly More Combo نیز برای فروش عرضه می‌شود که حدود ۸۵۸ دلار قیمت دارد و شامل پهپاد Mini 3، یک کنترل از راه دور DJI RC-N1، یک کیف دوشی، یک هاب شارژ دو‌طرفه و دو باتری هوشمند پرواز اضافی خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.