تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

December 20, 2022
10:21 سه شنبه، 29ام آذرماه 1401
کد خبر: 141388

وزیر ارتباطات: تمام تلاش خود را برای حمایت از کسب و کارهای دیجیتال انجام می دهیم

زارع پور در پیامی در فضای مجازی از اهتمام جدی وزارت ارتباطات در اجرای آئین نامه حمایت از کسب و کار اقتصاد دیجیتال خبر داد.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کانال شخصی خود در یکی از پیام رسان‌های بومی در خصوص سامانه و مرکز تماس ۱۶۴۹ که روز گذشته رونمایی شد، نوشت: در ادامه اجرایی شدن مصوبات آئین نامه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال سایت و مرکز تماس مربوط به این طرح به عنوان پل ارتباطی میان صاحبان سکوهای مشمول، صاحبان کسب و کارهای فعال بر بستر سکوهای مشمول و کاربران مراجعه کننده به این سکوها با دولت راه اندازی شده است.تمام تلاش خود را برای حمایت از کسب و کارهای دیجیتال انجام می دهیم️
 
از این پس فعالان این حوزه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www1649.ir و یا تماس با شماره ۱۶۴۹ از آخرین اطلاعات مربوط به سکوهای مشمول اجرای این طرح و حمایت‌های مختلفی که تکالیف دستگاه‌های اجرایی است مطلع شوند. علاوه بر این، در سامانه مذکور امکان ثبت شکایات کاربران از سکوهای مشمول حمایت و یا حتی شکایت سکوها از دستگاه‌های اجرایی دارای تکلیف که در فرآیند اجرایی شدن مصوبه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال کوتاهی کرده‌اند، پیش بینی شده است.
 
البته باید توجه داشت که اطلاعات و محتوای این سامانه به تدریج و با طی شدن فرآیند اجرایی طرح حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال، غنی‌تر شده و انشاءلله در آینده نزدیک به مرجع تخصصی این حوزه تبدیل خواهد شد.تمام تلاش خود را برای حمایت از کسب و کارهای دیجیتال انجام می دهیم️به صاحبان کسب و کارهای فعال در فضای مجازی و کاربران آنها اطمینان خواهم داد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر دستگاه‌های دارای تکلیف در این طرح، تمام تلاش خود را در اجرای هر چه بهتر و دقیق‌تر این آئین نامه به کار خواهند بست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.