تبلت

تلفن همراه

December 22, 2022
15:25 پنجشنبه، 1ام دیماه 1401
کد خبر: 141467

تبلت لنوو تب M9 با تراشه هلیو G80 و قیمت 140 دلار معرفی شد

شرکت لنوو پیش از شروع نمایشگاه CES 2023، شروع به رونمایی از محصولاتش کرده است. یکی از این محصولات، تبلت مقرون‌به‌صرفه لنوو Tab M9 است که از نمایشگر 9 اینچی IPS LCD بهره می‌برد. این …
شرکت لنوو پیش از شروع نمایشگاه CES 2023، شروع به رونمایی از محصولاتش کرده است. یکی از این محصولات، تبلت مقرون‌به‌صرفه لنوو Tab M9 است که از نمایشگر 9 اینچی IPS LCD بهره می‌برد.
 
این تبلت لنوو در فصل دوم 2023 از راه می‌رسد و 344 گرم وزن دارد. با توجه به مشخصات فنی، با محصولی روبه‌رو هستیم که بیشتر برای کارهای پایه مانند وبگردی، تماشای فیلم و انجام کارهای روزمره مناسب است و نمی‌توان برای انجام کارهای سنگین مانند اجرای بازی‌های باکیفیت روی آن حساب باز کرد.
 
مشخصات فنی و قیمت تبلت لنوو Tab M9
این تبلت لنوو به تراشه مدیاتک هلیو G80 مجهز شده که برای کارهای سبک مناسب است. این دستگاه در بالاترین نسخه از 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که برای یک تبلت پایین‌رده مناسب محسوب می‌شود.
 
بنابر ادعای لنوو، تبلت تب ام 9 می‌تواند تا 13 ساعت شارژدهی داشته باشد و این میزان شارژدهی را مدیون یک باتری 5100 میلی‌آمپر‌ساعتی است. لنوو برای این محصولش یک نمایشگر 9 اینچی IPS LCD در نظر گرفته است که رزولوشن 1340 در 800 پیکسل دارد که با توجه به محدوده قیمتی‌اش، منطقی به‌نظر می‌رسد.
تبلت جدید لنوو به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی مجهز شده است که از قابلیت فیس آنلاک پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین به پورت USB-C مجهز شده است.
 
تبلت لنوو Tab M9 در نسخه‌های مختلف مجهز به 3/4 گیگابایت رم و 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود، اما در آن خبری از پشتیبانی از کارت حافظه خارجی نیست. با این وجود، درون جعبه آن به‌طور پیش‌فرض یک قاب همراه با پایه وجود دارد.
 
این تبلت لنوو که با قیمت پایه 139.99 دلار در فصل دوم 2023 روانه بازار می‌شود، به‌طور پیش‌فرض اندروید 12 را اجرا می‌کند و می‌توان آن را در رنگ‌های آبی و خاکستری سفارش داد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.