تلفن همراه

گوشی

December 23, 2022
8:49 جمعه، 2ام دیماه 1401
کد خبر: 141474

چینی‌ها در مسیر جلب رضایت مشتری؛ وان پلاس ۱۱ احتمالاً ارزان‌تر از وان پلاس ۱۰ پرو خواهد بود

یکی از افشاگران ادعا می‌کند که قیمت وان پلاس ۱۱ ارزان‌تر از وان ۱۰ پلاس پرو خواهد بود. پرچم‌دار جدید وان پلاس به‌زودی رونمایی می‌شود.
وان پلاس در آینده‌ای نزدیک گوشی‌های پرچم‌دار سری OnePlus 11 را در هند رونمایی می‌کند. افزون‌بر مدل استاندارد، احتمالاً شاهد رونمایی وان پلاس 11R نیز خواهیم بود. وان پلاس ۱۱ با پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 و وان پلاس ۱۱ آر با پردازنده‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 تولید خواهند شد.
 
به‌گزارش گیزموچاینا، گوشی وان پلاس ۱۱ در هند با قیمت بین ۵۵٬۰۰۰ تا ۶۵٬۰۰۰ روپیه (حدوداً ۶۶۰ تا ۷۸۰ دلار) فروخته خواهد شد. گفتنی است که گوشی وان پلاس ۱۰ پرو (پرچم‌دار نسل قبل) با قیمت ۶۶٬۹۹۹ روپیه (حدوداً ۸۱۰ دلار) روانه‌ی بازار هند شد.
 
احتمالاً گوشی وان پلاس 11R به‌عنوان جایگزین وان پلاس 10T حدوداً ۳٬۰۰۰ تا ۵٬۰۰۰ روپیه (۳۶ تا ۶۰ دلار) افزایش قیمت تجربه خواهد کرد. وان پلاس 11R قرار است درمقایسه‌با وان پلاس ۱۱ دستگاه ضعیف‌تری باشد. ممکن است این گوشی با قیمت ۴۸٬۰۰۰ تا ۵۲٬۰۰۰ روپیه (تقریباً ۵۸۰ تا ۶۳۰ دلار) روانه‌ی بازار هند شود.
 
شایعه‌های تأییدنشده می‌گویند وان پلاس ۱۱ به نمایشگر ۶٫۷ اینچی AMOLED با وضوح +QHD (معادل ۳٬۲۱۶ در ۱٬۴۴۰ پیکسل) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2، شانزده گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز خواهد بود.
 
همچنین، گفته می‌شود وان پلاس 11R از تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر ۱۲۰ هرتز AMOLED با وضوح +Full HD بهره می‌گیرد. این گوشی احتمالاً در پنل پشتی دوربین سه‌گانه با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. پرچم‌دار بعدی وان پلاس ۷ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۱۸ بهمن ۱۴۰۱) برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.