تلفن همراه

گوشی

December 23, 2022
14:59 جمعه، 2ام دیماه 1401
کد خبر: 141489

گلکسی A54 و A34 احتمالاً با نسبت تصویر متفاوت با مدل‌های قبلی معرفی می‌شوند

 
ظاهراً سامسونگ قصد دارد گلکسی A54 و A34 را به نمایشگرهایی با نسبت تصویر متفاوت با مدل قبلی این گوشی‌ها عرضه کند.
سامسونگ درحال‌حاضر مشغول توسعه‌ی گلکسی A54 و A34 است و احتمالاً به‌زودی جزئیاتی از تاریخ معرفی این دو گوشی درکنار مشخصات آن‌ها منتشر خواهد شد. تا این‌ لحظه اطلاعات زیادی درباره ویژگی‌های این دو دستگاه فاش نشده است؛ اما طبق گزارش‌های اخیر، نسبت تصویر صفحه‌نمایش هر دو آن‌ها درمقایسه‌با مدل‌های قبلی، کمی متفاوت خواهد بود.
 
سامسونگ گلکسی A53 و گلکسی A33 در بهار ۲۰۲۲ معرفی شدند. هر دو گوشی مذکور ازنظر ظاهری شباهت زیادی به A52 دارند؛ بنابراین، نسبت تصویر مشابه ۲۰:۹ آن‌ها چندان تعجب‌آور نیست. ظاهراً غول فناوری کره‌ای روی جنبه‌های زیبایی‌شناسی گلکسی A54 و A34 تمرکز کرده و یکی از تغییرات موردانتظار این دو دستگاه، استفاده از نمایشگری با نسبت تصویر متفاوت با مدل‌های قبلی است.
 
به‌گزارش Gizmochina، گلکسی A54 و A34 به‌ترتیب درمقایسه‌با A53 و A33 از نمایشگرهای عریض‌تری بهره خواهند برد. این دو گوشی احتمالاً با نسبت‌ تصویر ۱۹٫۵:۹ عرضه خواهند شد.
 
ناگفته نماند در برخی از گزارش‌ها اشاره شده است گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ در سال ۲۰۲۳ درمقایسه‌با مدل‌های ۲۰۲۲ آن‌ها، با تغییرات ظاهری اندک عرضه خواهند شد. به‌عنوان مثال، این شرکت قصد دارد به‌جای جزیره‌ی دوربین پشتی، از لنز‌های مجزا استفاده کند. بدین‌ترتیب، انتظار می‌رود میان‌رده‌های سری گلکسی A در سال ۲۰۲۳ ازنظر طراحی شباهت بیشتری به پرچم‌داران سری گلکسی S داشته باشند. البته تغییر جزئی نسبت تصویر نمایشگر گوشی، احتمالاً برای بسیاری از کاربران اهمیت زیادی ندارد و حتی شاید برخی افراد متوجه این تغییر نشوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.