تلفن همراه

گوشی

December 27, 2022
8:45 سه شنبه، 6ام دیماه 1401
کد خبر: 141649

حداکثر روشنایی نمایشگر گلکسی S23 اولترا احتمالاً مشابه S22 اولترا خواهد بود

ظاهراً گلکسی S23 اولترا از نمایشگری با حداکثر روشنایی مشابه گلکسی S22 اولترا بهره خواهد برد و همچنان به سطح روشنایی آیفون ۱۴ پرو مکس نخواهد رسید.
 
درحالی‌که برخی شایعات قبل به روشنایی بالای ۲۲۰۰ نیت نمایشگر گلکسی S23 اولترا اشاره داشت اما احتمال دارد سامسونگ از صفحه‌نمایشی با روشنایی کمتر در این پرچم‌دار استفاده کند. براساس گزارشی جدید، حداکثر روشنایی نسل بعدی گوشی رده‌بالای غول فناوری کره‌ی جنوبی احتمالاً نسبت به مدل کنونی این دستگاه تغییر نخواهد کرد. درحالی‌که شنیدن این موضوع ناامیدکننده به‌نظر می‌رسد، اما انتظار داریم سامسونگ تغییراتی را برای بهبود تجربه‌ی تماشای محتوا در فضای باز روی S23 اولترا اعمال کند.
 
احمد قویدر در حساب توییتر خود ادعا می‌کند اطلاعات رسمی و انحصاری درمورد گلکسی S23 اولترا به‌دست آورده است که براساس آن، حداکثر سطح روشنایی پرچم‌دار مذکور ۱۷۵۰ نیت خواهد بود. این رقم با حداکثر روشنایی صفحه‌نمایش گلکسی S22 اولترا یکسان است اما انتظار می‌رود برند کره‌ای تغییراتی برای بهبود نسل بعدی پرچم‌دار خود روی نمایشگر آن اعمال کند.
 
به گزارش WccfTech، سامسونگ برای ارائه‌ی تجربه‌ی بهتر از کار با گلکسی S23 اولترا در فضای باز، برخی ویژگی‌های نمایشگر آن را ارتقا خواهد داد. احمد ادعا می‌کند وقتی زیر نور مستقیم خورشید به پنل پرچم‌دار بعدی غول فناوری کره‌ی جنوبی نگاه کنیم، رنگ‌ها با وضوح‌بالاتر و غلظت بیشتر نمایش داده خواهند شد، اما ظاهراً حداکثر سطح روشنایی دستگاه مذکور نسبت به S22 اولترا بدون تغییر باقی خواهد ماند.
 
این احتمال وجود دارد برخی حسگرهای اضافه در گلکسی S23 اولترا تعبیه شود که پس‌از قرار گرفتن در شرایط نوری شدید مثل نور مستقیم خورشید، روشنایی نمایشگر آن را تا جایی که امکان دارد افزایش دهد تا کاربران بتوانند محتوا را همچنان واضح‌تر نمایش دهند. اگرچه این رویکرد، طول‌عمر صفحه‌نمایش را کاهش می‌دهد، گرمای بیشتری تولید می‌کند و فشار بیشتری به باتری می‌آورد، اما شاید حداکثر روشنایی فقط به‌مدت چند دقیقه فعال باقی بماند. از طرف دیگر به‌نظر نمی‌رسد تعداد افرادی که به‌طور دائمی از گوشی هوشمند خود زیر نور مستقیم آفتاب استفاده می‌کنند، زیاد باشد.
 
متأسفانه اوج سطح روشنایی نمایشگر گلکسی S23 اولترا احتمالاً کم‌تر از آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود؛ دستگاهی که حداکثر روشنایی صفحه‌نمایش آن به بیش‌از ۲۰۰۰ نیت می‌رسد. بدین‌ترتیب علاقمندان به پرچم‌داران اندرویدی نمی‌توانند ازنظر روشنایی به دارندگان آیفون‌های جدید، طعنه بزنند. آزمایش زومیت تأیید می‌کند روشنایی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو مکس به بالای ۲۰۰۰ نیت نیز می‌رسد. البته تا زمانی‌که S23 اولترا عرضه نشود و مورد آزمایش قرار نگیرد نمی‌توان با اطمینان کامل درمورد سطح روشنایی نمایشگر آن صحبت کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.