تلفن همراه

گوشی

December 27, 2022
13:33 سه شنبه، 6ام دیماه 1401
کد خبر: 141667

رندرهای جدید وان‌پلاس ۱۱ دوربین دایره‌ای و رنگ‌بندی جذاب این گوشی را نشان می‌دهند

تصاویر جدید فاش‌شده از وان‌پلاس ۱۱ جزئیات مربوط به ظاهر این دستگاه را نشان می‌دهند و با رندرهای قبلی این دستگاه مطابقت دارند.
اخیراً گزارش‌ها و شایعه‌های بسیاری درباره‌ی ظاهر و مشخصات وان‌پلاس ۱۱ منتشر شده است. این برند تمایل دارد با انتشار خبرهایی درباره‌ی برخی از ویژگی‌های پرچم‌دار بعدی خود، این گوشی را در کانون توجه نگه دارد. تاکنون تقریباً همه‌ی ویژگی‌ها و مشخصات این دستگاه فاش شده و حالا تصاویر باکیفیت از آن دردسترس قرار گرفته است که با رندرهای قبلی، مطابقت دارند.
 
به‌نوشته‌ی اندرویدپلیس، تصاویر جدید وان‌پلاس ۱۱ این محصول را دو مدل با روکش مات به رنگ مشکی و براق با رنگ سبز نشان می‌دهند.
 
 
 
 
 
در تصاویر جدید وان‌پلاس ۱۱، جزیره‌ی دوربین دایره‌ای‌شکل و برند Hasselblad به‌خوبی مشاهده می‌شود. بدین‌ترتیب به‌نظر می‌رسد طراحی بدنه‌ی پشتی این دستگاه با وان‌پلاس ۱۰ پرو و وان‌پلاس 10T تفاوت خواهد داشت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.