رسانه‌های اجتماعی

January 2, 2023
16:35 دوشنبه، 12ام دیماه 1401
کد خبر: 141860

توییتر به‌زودی امکان جابه‌جایی بین نمایش توییت‌ها، ترندها و تاپیک‌ها را فراهم می‌کند

ایلان ماسک اعلام کرده که توییتر به‌زودی به کاربران اجازه می‌دهد شیوه مشاهده محتواها را برای خود تغییر دهند.
 
توییتر به‌زودی به شما اجازه می‌دهد حالت نمایش توییت‌ها را از بین چند نمای مختلف انتخاب کنید. این حالت‌ها شامل دنبال‌کردن مطالب افرادی است که آن‌ها را دنبال می‌کنید و همچنین می‌توانید به‌طور خاص تایم‌لاینی از ترندها، تاپیک‌ها و غیره داشته باشید.
 
ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر قبلاً از اعمال این تغییر در این پلتفرم خبر داده و گفته بود که کاربران باید بتوانند حالت نمایش محتواها را تغییر بدهند. او حالا در توییتی در‌این‌باره نوشته است: «قابلیت جدیدی که در ماه ژانویه [2023] به توییتر اضافه می‌شود، اجازه می‌دهد بین توییت‌های توصیه‌شده و دنبال‌شده، ترندها، تاپیک‌ها و غیره جابه‌جا شوید.»
 
تغییرات بیشتر در شیوه نمایش محتواها در توییتر
این پلتفرم در گذشته اجازه می‌داد تا شکل نمایش محتوا برای کاربر به دو صورت قابل‌تغییر باشد. حالت اولین جدیدترین توییت‌ها از حساب‌هایی که فرد دنبال می‌کند را در بالای صفحه نشان می‌دهد. حالت دوم مجموعه‌ای از توییت‌های توصیه‌شده را بدون ترتیب زمانی مشخص به کاربر نشان می‌دهد. ماسک می‌گوید تا زمان ارائه قابلیت جدید، کاربران همچنان می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.
قابلیت جدید توییتر می‌تواند فواید زیادی داشته باشد و به کاربران کمک کند تا دقیق‌تر به مشاهده محتواهای مدنظر خود بپردازند. با‌این‌حال، احتمالاً مدتی طول خواهد کشید تا کاربران قدیمی به این تغییرات جدید عادت کنند و در‌واقع به استفاده از آن روی بیاورند.
 
هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که این ویژگی در چه تاریخی برای همه کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت؛ با‌این‌حال، این امکان را هم باید به فهرست تغییراتی اضافه کنیم که از زمان ورود ماسک به توییتر به این شبکه اجتماعی اضافه شده است یا در دست اضافه‌شدن قرار دارد.
 
از جمله جدیدترین تغییرات در توییتر می‌توان به تغییرات سرویس بلو اشاره کرد. مشترکان این سرویس حالا می‌توانند ویدیوهای حداکثر 60 دقیقه‌ای آپلود کنند و البته توییت خود را بالاتر از بقیه کاربران در بالای پاسخ‌های هر توییت به نمایش بگذارند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.