فناوری اطلاعات

January 3, 2023
18:55 سه شنبه، 13ام دیماه 1401
کد خبر: 141913

بازدید معاون وزیر ارتباطات از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت های موجود در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات بازدید به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات وفناوری اطلاعات؛ اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه رضوی زاده، رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۲ دی ماه، از بخش های مختلف پژوهشگاه بازدید به عمل آوردند و ظرفیت های موجود را مورد بررسی قراردادند.
 
گفتنی است جلسه مشترکی پیش از این بازدید به ریاست معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد؛ رضوی زاده در این جلسه درباره وضعیت اصلاح ساختار پژوهشگاه، نیروی انسانی، فضاها و اماکن، اقدامات انجام شده و همچنین برنامه‌هایی که در آینده ملزم به حمایت های ستاد وزارت است، نکاتی را بیان کرد.
 
در ادامه این جلسه نیز اصلان زاده در خصوص سیاست‌های کلان بالادستی و راهبردهای وزارت ارتباطات و برخی راهکارهای حمایتی وزارت و اصلاحی مواردی را عنوان کرد و بر اهمیت تلاش بیشتر و تسریع در اصلاحات اولویت دار با همکاری و مشارکت ساختاریافته طرفین تاکید کردند.
 
همچنین در این جلسه در خصوص نقش آفرینی موثرتر مرکز آموزش و تحول دیجیتال در حوزه آموزش‌های ضمن خدمت در زمینه مشاغل اختصاصی در کل وزارت و آموزش‌های عمومی در بخش تحول دیجیتال به ویژه پیرامون ماموریت اصلی وزارت در توسعه زیرساخت های ارتباطی و اطلاعاتی مواردی مورد تأکید طرفین قرار گرفت.
 
لازم به ذکراست در پایان این جلسه مشترک و با توجه به نکات مطرح شده درارتباط با فضای فیزیکی و بهبود آن در پژوهشگاه، اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از بخش های مختلف برای انجام ماموریت های محوله بازدید به عمل آورد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.