سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

January 7, 2023
13:30 شنبه، 17ام دیماه 1401
کد خبر: 142045

لپ‌تاپ Zenbook 14X OLED ایسوس با پردازنده‌های قدرتمند نسل ۱۳ و گرافیک RTX 3050 به‌روز شد

ایسوس لپ‌تاپ باریک و سبک Zenbook 14X OLED را با پردازنده‌های سری H اینتل، گرافیک RTX 3050 و باتری ۷۰ وات‌ساعتی به‌روز کرد.
ایسوس لپ‌تاپ پریمیوم Zenbook 14X OLED را با پردازنده‌های نسل سیزدهمی سری H اینتل، باتری ۷۰ وات‌ساعتی و گرافیک RTX 3050 به‌روز کرد.
لپ‌تاپ باریک و سبک Zenbook 14X OLED از بدنه‌ی فلزی با با ضخامت بالغ‌بر ۱۶٫۹ میلی‌متر بهره می‌برد و وزن آن به ۱٫۵ کیلوگرم می‌رسد. ایسوس لپ‌تاپ مینیمالیستی خود را در رنگ‌های خاکستری و بژ به‌فروش می‌رساند.
تایوانی‌ها برای ارائه‌ی عملکرد مناسب، لپ‌تاپ جدیدشان را با پردازنده‌های قدرتمند سری H نسل سیزدهمی اینتل به‌همراه بالغ‌بر ۳۲ گیگابایت رم و گرافیک مجزای RTX 3050 انویدیا به‌فروش خواهند رساند؛ متأسفانه از گرافیک جدید انویدیا از سری RTX 40 روی لپ‌تاپ پریمیوم ایسوس خبری نیست.
 
ایلپ‌تاپ ۱۴٫۵ اینچی ایسوس را می‌توان با پنل لمسی یا غیرلمسی OLED سفارش داد؛ هر دو پنل از وضوح ۱۸۰۰×۲۸۸۰ پیکسل، نسبت تصویر مرتفع ۱۶:۱۰، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حاشیه‌هایی باریک بهره می‌برند، کل فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهند و به‌ترتیب به روشنایی بیشینه‌ی ۵۵۰ و ۶۰۰ نیت دست می‌یابند.
ایسوس دستگاه جدید خود را با باتری نسبتا حجیم ۷۰ وات‌ساعتی و شارژر ۹۰/۱۰۰ واتی به‌فروش می‌رساند. لپ‌تاپ پریمیوم تایوانی‌ها از فضای ذخیره‌سازی PCIe Gen4 x4 بهره می‌برد و با شبکه‌های Wi-Fi 6E سازگاری دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.