باندپهن

باندپهن ثابت

January 7, 2023
18:34 شنبه، 17ام دیماه 1401
کد خبر: 142067

سرقت تجهیزات یکی از مشکلات جدی مخابرات است

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از راه‌اندازی مجدد سایت‌های مخابراتی سرقتی در شهرستان‌های رامهرمز و مسجدسلیمان خبر داد و گفت: سرقت تجهیزات مخابرات به یکی از مشکلات جدی مخابرات تبدیل شده است.
 
رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سایت جاده‌ای روستایی طریفه رامهرمز که پیش‌تر به دلیل سرقت‌های مکرر و تخریب از کار افتاده بود با پیگیری مخابرات منطقه خوزستان و پس از مکانیابی و تامین تجهیزات، در نقطه‌ای ایمن‌تر بر روی دکل جدید ۴۸ متری و همچنین با ایمن‌سازی، مجددا احیا و نصب و راه‌اندازی شد.
 
وی افزود: با وارد مدار شدن مجدد این سایت با تکنولوژی ۲G، مسیرهای روستایی طریفه رامهرمز به روستای نمره یک و نقاط اطراف زیر پوشش آنتن شبکه همراه اول قرار گرفت و مشترکان در آن محدوده پس از سه سال دوباره از نعمت شبکه ارتباطی همراه اول برخوردار شدند.
 
مدیر مخابرات منطقه خوزستان همچنین از راه‌اندازی مجدد سایت جاده‌ای دوراهی مسجدسلیمان به لالی خبر داد و گفت: این سایت جاده‌ای که پیش‌تر مورد سرقت قرار گرفته بود، مجددا نصب و راه‌اندازی شد.
 
فلاح زاده عنوان کرد: به منظور توسعه شبکه همراه و ارائه خدمات ارتباطی، با تلاش کارشناسان ارتباطات سیار و با پیگیری‌های مداوم و پس از تأمین مجدد تجهیزات و مکانیابی جدید در نقطه ایمن، سایت جاده‌ای دوراهی مسجد سلیمان به لالی راه‌اندازی شد.
 
وی ادامه داد: با وارد مدار شدن مجدد این سایت بخشی از جاده حد فاصل لالی به مسجدسلیمان و دو راهی لالی به سمت اهواز و مناطق اطراف زیر پوشش شبکه گستره همراه اول قرار گرفت و مشترکین همراه اول در آن نقاط از شبکه همراه اول بهره‌مند شدند.
 
مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: این سایت پس از تامین و نصب تجهیزات فنی از جمله BTS، نصب کنتور و شبکه‌سازی برق و تهیه و نصب ترانس و همچنین انجام ایمن سازی کامل طبق استاندارد پس از گذشت یک سال و ۵ ماه دوباره نصب و راه‌اندازی شد.
 
فلاح زاده بیان کرد: سرقت تجهیزات مخابرات به یکی از مشکلات این دستگاه تبدیل شده است و به دلیل سرقت تجهیزات مخابراتی در بسیاری موارد مشترکان از ارائه خدمات مخابرات محروم می‌شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.