تلفن همراه

گوشی

January 13, 2023
14:44 جمعه، 23ام دیماه 1401
کد خبر: 142267

گلکسی A34 5G برخلاف انتظارات احتمالاً به تراشه‌ی Dimensity 1080 مجهز می‌شود

اگرچه انتظار می‌رفت گلکسی A34 5G با تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ معرفی شود اما داده‌های گیک‌بنچ نشان می‌دهد این گوشی با پردازنده Dimensity 1080 عرضه خواهد شد.
 
براساس شایعات، گلکسی A34 5G با تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ عرضه خواهد شد اما اکنون نتایج بنچمارک گیک‌بنچ این گوشی فاش‌شده است که نشان می‌دهد از پردازنده‌ی متفاوتی بهره خواهد برد.
 
گلکسی A34 5G سامسونگ با کد SM-A346B در پایگاه معیار گیک‌بنچ با تراشه‌ی MT6877V/TTZA فهرست شده که مربوط به سیستم-روی-چیپ Dimensity 1080 مدیاتک است؛ تراشه‌ای که با فرآیند ۶ نانومتری ساخته شده است و از هشت هسته‌ی پردازشی شامل دو هسته‌ی Cortex A78 با حداکثر فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتز و ۶ هسته‌ی Cortex A55 با حداکثر فرکانس ۲ گیگاهرتز بهره می‌برد.
اطلاعات گیک‌بنچ نشان می‌دهد گلکسی A34 5G با اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد. این معیار همچنین به ویژگی‌های دیگری مثل رم ۶ گیگابایتی اشاره دارد. امتیار عملکرد این دستگاه در آزمون تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب ۷۸۶ و ۲۲۹۴ است که آن را در جایگاهی پایین‌تر از ریلمی ۱۰ پرو پلاس (با تراشه‌ی Dimensity 1080) قرار می‌دهد. البته این امتیاز مربوط به نسخه‌ی پیش‌تولید گوشی مذکور است و احتمال دارد مدل نهایی آن عملکرد بهتری ارائه دهد.
 
به گزارش GSMArena، گلکسی A34 5G سامسونگ ظاهری شبیه A33 5G خواهد داشت با این‌ تفاوت که دوربین تشخیص عمق آن حذف شده و طراحی دوربین پشتی آن به‌روزتر خواهد بود.
 
سامسونگ گوشی‌های جدید سری گلکسی A را در تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۸ دی ۱۴۰۱) در هند رونمایی خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.