اپراتورها

تلفن همراه

January 14, 2023
8:05 شنبه، 24ام دیماه 1401
کد خبر: 142281

اخراج و تعدیل نیرو در وودافون

ICTna.ir  – بر اساس گزارشها، اپراتور وودافون به دنبال اخراج چند صد نفر از کارکنان خود که عمدتا در مقر خود در لندن مشغول به کارند می باشد.
 
Vodafone_Newbury_Speechmark-770x285.jpg
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، براساس گزارش منتشر شده توسط فایننشال تایمز، «دو نفر در مورد این شایعات توضیح داده اند» به این رسانه گفته اند که این اپراتور در حال برنامه ریزی دور قابل توجهی از کاهش مشاغل و تعدیل نیرو است.
 
در نوامبر گذشته، این شرکت اعلام کرد که به دنبال کاهش یک میلیارد یورویی هزینه ها و افزایش قیمت ها در کنار انتشار گزارش مالی نیمه اول سال 2023 گروه مخابرات است که نشان دهنده کاهش EBITDA تعدیل شده به دلیل عملکرد ضعیف این اپراتور در آلمان است.
 
نیک رید، مدیر اجرایی، در آن زمان گفت: «ما همچنین امروز یک هدف جدید صرفه جویی بیش از یک میلیارد یورویی در هزینه ها را با تمرکز بر ساده سازی بیشتر گروه اعلام می کنیم. قیمت سهام وودافون پس از اعلام این خبر 7 درصد کاهش یافت.
 
وودافون در بیانیه ای ایمیلی به BNN بلومبرگ گفت: "ما در حال بررسی مدل عملیاتی خود با تمرکز بر ساده سازی گروه هستیم. وقتی نتایج سه ماهه سوم خود را در اول فوریه اعلام کنیم، درباره تغییرات بیشتر خواهیم گفت.
 
همچنین به نقل از اتحادیه پراسپکت، که ظاهراً اعضایی در وودافون دارد، می‌گوید که «اطمینان حاصل می‌کند که با اعضایی که تحت تأثیر کاهش مشاغل پیشنهادی قرار می‌گیرند، رفتار منصفانه صورت می‌گیرد».
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.