فناوری اطلاعات

January 15, 2023
12:49 یکشنبه، 25ام دیماه 1401
کد خبر: 142312

استاندار آذربایجان غربی: فعالیت های شرکت مخابرات ایران در آذربایجان غربی جهادی و شایسته تقدیر است

استاندار آذربایجان غربی گفت: به دنبال فعالیت های جهادی شرکت مخابرات ایران در آذربایجان غربی، استان امروز در جمع استان های پیشرو در برخورداری از شبکه فیبرنوری است.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان غربی، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی ظهر امروز در آئین امضاء تفاهم نامه اجرایی نهضت جهادی توسعه فیبرنوری(نجما) با تقدیر از تلاش های مجموعه شرکت مخابرات ایران و مخابرات منطقه آذربایجان غربی در توسعه زیرساخت های مخابراتی استان اظهار کرد: مخابرات منطقه آذربایجان غربی و زیرساخت های آن حقیقتا یک سرمایه ارزشمند برای آذربایجان غربی محسوب میشود و خوشبختانه با حرکت جهادی مدیران استانی، آذربایجان غربی جزء استان های پیشرو در اجرای این طرح مهم است.
 
وی افزود: البته مراحل آغاز اجرای نجما از ماه ها پیش در استان آغاز شده و قراردادهای اجرای این طرح میان شهرداری ها و مخابرات منطقه آذربایجان غربی امضاء شده است.
 
مقام عالی استان خاطر نشان کرد: دولت از اجرای طرح نجما حمایت حداکثری دارد و امیدواریم تا عملیات اجرای آن با سرعت بیشتری دنبال شود چرا که اجرای طرح فرصت ارزشمندی برای تحقق اهداف شهر هوشمند در شهرهایی مثل ارومیه است.
 
معتمدیان خاطر نشان کرد: بر همین اساس دستورات لازم برای اجرای طرح در سطح شهر ها و دیگر مناطق باید فورا و با مجوز آنی انجام گیرد.
 
استاندار آذربایجان غربی همچنین تاکید کرد که بر اساس توافقات صورت گرفته مطالبات مخابرات منطقه آذربایجان غربی از ادارات در اسرع وقت پرداخت خواهد شد و امیدوار است این منابع برای اجرای طرح نجما در خود استان هزینه شود.
 
وی افزود: لازم است تا کارگروهی به منظور رفع موانع اجرای این طرح ایجاد و سرعت اجرای طرح نجما در استان را بالا ببرد.
 
معتمدیان همچنین خواستار افزایش سطح آنتن دهی و پوشش جاده های آذربایجان غربی از شبکه همراه شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.