فناوری اطلاعات

January 20, 2023
13:07 جمعه، 30ام دیماه 1401
کد خبر: 142464

سامسونگ، نمایشگاه‌‌ تعاملی Galaxy Experience را برای تجربه محصولات جدید خود ایجاد می‌کند

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز اعلام کرد، همزمان با رویداد Unpacked 2023 که اول فوریه برگزار می‌شود، 29 فضای تعاملی Galaxy Experience را در سرتاسر جهان از سانفرانسیسکو، لندن و پاریس تا سنگاپور و دبی افتتاح می‌کند. این نمایشگاه‌ها به بازدیدکنندگان و طرفداران این امکان را می‌دهد که دستگاه‌ها و نوآوری‌های تازه رونمایی شده را ببینند و با آنها از نزدیک تعامل داشته باشند.
IMG20230119WA0001.jpg
استفانی چوی، معاون اجرایی و رئیس بخش بازاریابی تجربه موبایل سامسونگ در این مورد گفت: «معرفی نوآوری، چیزی فراتر از قرار دادن یک دستگاه تازه در دست کاربران‌ است. از نگاه ما، نوآوری ارائه یک مسیر تازه به کاربران برای ورود به تجربیات جدید ارتباطات روزمره و افزایش شور و اشتیاق‌ آنها به روش های نو است. به همین دلیل است که ما برای گسترش فضای Galaxy Experience هیجان‌زده و خوشحال هستیم چرا که این نمایشگاه‌ها تجربه آشنایی نزدیک با فناوری‌ها و نوآوری‌های سامسونگ را به شکل مستقیم و بی‌واسطه برای افراد بیشتری در سراسر جهان فراهم می‌کند».
 
ماجراجویی در Galaxy Experience را به اشتراک گذارید
یکی از اصلی‌ترین مراکز نمایشگاه‌های Galaxy Experience در سانفرانسیسکو آمریکا قرار دارد. افراد می‌توانند از این فضا بازدید کنند و با مفاهیم و بخش‌های تعاملی و هیجان‌انگیز آن آشنا شوند که هر کدام تجربه‌ای منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد. مراجعه‌کنندگان این نمایشگاه می‌توانند از نزدیک با پشت صحنه لنز جدیدترین سیستم دوربین گلکسی آشنا شوند یا اینکه ظرفیت‌های گسترده اکوسیستم متصل گلکسی را آزمایش کنند، یا درباره تلاش‌های سامسونگ برای آینده‌ای پایدار نکاتی را فرا بگیرند.    
 
هنگام ورود به این فضا، بازدیدکنندگان به چشم‌انداز «پایداری روزمره» سامسونگ قدم می‌گذارند و نگاهی اجمالی به نحوه ترکیب فناوری‌های گلکسی در شیوه‌های سازگار با محیط زیست می‌اندازند. در میان دیگر نمایشگاه‌های مشابه، این مکان فرصتی ویژه برای کشف ویژگی‌های جدید هیجان‌انگیز دوربین، آن هم از زاویه دید کارگردان فیلم است. مهمانان می‌توانند با اجزای ساخت یک فیلم، مثل نمایشگرها، آشنا شوند، تنظیمات دوربین را مشاهده کرده و از آن لذت ببرند و متناسب با آن، محتوای قابل اشتراک‌گذاری خود را خلق کنند. 
 
ارائه فضای Galaxy Experience برای افراد بیشتری در سراسر جهان
سامسونگ با افتتاح فضاهای Galaxy Experience قصد دارد تا این تجربه نزدیک از محصولات و فناوری‌ها را در دسترس تعداد بیشتری در سراسر جهان قرار دهد. سامسونگ در آگوست 2022 همزمان با رونمایی از محصولات جدید خود دو نمایشگاه را در لندن و نیویورک افتتاح کرد. در همین راستا و در سال جدید میلادی، سامسونگ پنج نمایشگاه Galaxy Experience و 24 فروشگاه را در شهرهای مختلف جهان افتتاح می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.