فناوری اطلاعات

January 22, 2023
11:15 یکشنبه، 2ام بهمنماه 1401
کد خبر: 142526

زارعیان: پارادایم توسعه فنی و تجاری کشور به توسعه شرکت مخابرات ایران بستگی دارد

زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان با تشریح دگرگونی های بنیادی در بخش اقتصاد دیجیتال گفت: پارادایم توسعه فنی و تجاری کشور به توسعه شرکت مخابرات ایران بستگی دارد و در حال حاضر در امور راهبردی شرکت مخابرات ایران این سرفصل ها به ویژه در بخش تجاری و مشتریان پیگیری می شود.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، زارعیان در این نشست که شنبه اول بهمن ماه ۱۴۰۱به منظور بررسی راهکارهای توسعه راهبردی در مخابرات منطقه خوزستان با حضور عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات، جمعی از معاونین ستادی، و مدیران مخابرات مناطق و شهرهای مختلف استان خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: تببین سیاست های راهبردی از سوی ستاد و بومی سازی آن در هر منطقه با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود از وظایف و هنر اصلی مخابرات مناطق است.
 
زار عیان در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار عنوان کرد: هدف اصلی از اجرای این برنامه ها، ایجاد نگاهی نوین و تحقق رضایت مندی مشتریان علی رغم مشکلات نهادینه شده در ساختار حوزه ارتباطات در کشورمان در بیش از یک دهه ی گذشته است.
 
وی افزود: در حال حاضر نیاز به فعالیت شرکت مخابرات ایران همسو با چشم اندازهای تعریف شده در بخش های راهبردی داریم تا در نهایت به رشد مطلوب برسیم.
 
زارعیان معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با تبیین اهمیت نگاه تجاری به توسعه اظهار داشت: با تفکر صرف مهندسی درحال حاضر نمی توانیم به توسعه دست یابیم، بلکه مدیریت حرفه ای در شرایط حاضر بر این مطلب استوار است که بخش های تجاری و بازاریابی را به موازات مهندسی در نظر داشته باشیم.
 
زارعیان با تشریح دگرگونی های بنیادی در بخش اقتصاد دیجیتال گفت: پارادایم توسعه فنی و تجاری کشور به توسعه شرکت مخابرات ایران بستگی دارد و در حال حاضر در امور راهبردی شرکت مخابرات ایران این سرفصل ها به ویژه در بخش تجاری و مشتریان پیگیری می شود.
 
وی افزود: در حال حاضر ممکن است هنوز بخشی از بدنه کارشناسی و مدیریتی به این نگاه جدیدنرسیده باشند گفت: تحقق این وضعیت از ارزش بالایی برخوردار است، چرا که همه باید به پارادایم توسعه همزمان فنی و تجاری به جای توسعه فنی صرف برسند.
 
زارعیان همچنین اظهار داشت: توسعه بازار و جریان های درآمدی در استان های مهم مانند خوزستان بسیار اهمیت دارد که در نهایت موجب بهبود تجربه دیجیتال و یکپارچه مشتری می شود.
 
معاون تجاری و خدمات مشتریان، گفت: در حال حاضر نیاز به فعالیت مخابرات در بخش های تجاری و مشتریان همسو با چشم انداز تعریف شده در بخش راهبردی داریم تا توسعه شرکت در بخش های مختلف همگام و پیشرو در سطح اول کشور و در ادامه در استانداردهای پذیرفته شده جهانی پیش برود که مخابرات منطقه خوزستان با توجه به ظرفیت های خود نقش مهمی ایفا می کند.
 
در ادامه این همایش، مدیران مربوطه در بخش توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران در منطقه خوزستان و همچنین مدیران مخابرات مناطق شهرهای مختلف استان خوزستان، برنامه های خود را در بخش بهبود فرایندهای کسب و کار به عنوان یکی از مراکز مهم ارتباطی در سطح کشور بیان کردند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.