بازی

فناوری اطلاعات

January 22, 2023
15:42 یکشنبه، 2ام بهمنماه 1401
کد خبر: 142545

عرضه‌ فصل دوم وارزون ۲ و مدرن وارفر ۲ به عقب افتاد

بازی وارزون ۲.۰ (Warzone 2.0) و جنگاوری مدرن ۲ (Modern Warfare 2) دو عدد از عناوین به شدت موفق شرکت اکتویوژن هستند. سازنده این عناوین Infinity Ward بوده که توانسته بازی‌های بسیار خوبی را طراحی کند. وارزون ۲.۰ یک عنوان آنلاین رایگان بوده که کاربران زیادی در سرتاسر دنیا دارد. از طرفی جنگاوری مدرن ۲ نیز یک بازسازی کامل از عنوان قبلی بوده و عملکرد بسیار خوبی داشته است.
مکانیسم بخش آنلاین جنگاوری مدرن ۲ و وارزون ۲.۰ به شکل فصلی است. به این حالت که محتوای جدید به این عناوین به صورت چندماه یک بار و با یک فصل به بازی اضافه خواهد شد. فصل ۱ این دو بازی عملکرد خوبی داشت و طرفداران منتظر فصل ۲ هستند.
 
در ابتدا قرار بود که فصل ۲ بازی‌های جنگاوری مدرن ۲ و وارزون ۲ در ۱۲ بهمن (۱ فوریه) عرضه شود. حال اینطور که اعلام شده عرضه این فصل به مدت ۲ هفته با تأخیر مواجه شده است. در اکانت توییتر ندای وظیفه (Call of Duty) گفته شده که سازندگان به نظرات کاربران توجه کرده‌اند. به همین دلیل تغییرات زیادی بر این اساس روی بازی ایجاد شده است.
 
فصل ۲ محتوای جدید بسیار زیادی خواهد داشت. از طرفی حالت Resurgence نیز بازخواهد گشت. یک نقشه کوچک نیز به بازی وارزون ۲ اضافه شده است. یکی دیگر از مواردی که قرار است به بازی اضافه شود حالت Ranked بوده که رقابت را در این دو بازی به شدت زیاد می‌کند. مانند همیشه سلاح و نقشه جدید نیز در فصل ۲ به این دو بازی اضافه خواهد شد.
 
به زودی ما شاهد اطلاعات بیشتری در مورد فصل ۲ جنگاوری مدرن ۲ و وارزون ۲ خواهیم بود. برخی مثال مقداری تغییرات اساسی روی بخش گولاگ (Gulag) در بازی وارزون ۲ ایجاد شده است.
 
یکی از مواردی که قبل از عرضه فصل ۲ به بیرون درز کرد، برخی از نقشه‌های این فصل بود. برای مثال نقشه قلعه (Castle) به بازی اضافه شده است. این نقشه در ابتدا در بازی ندای وظیفه: دنیا در جنگ (World at War) بود. سپس شرکت سازنده آن را برای بازی ونگارد (Vanguard) نیز بازسازی کرد. در کنار این موارد یکی از اپراتور بازی بازسازی ندای وظیفه: جنگاوری مدرن (Modern Warfare) نیز باز خواهد گشت.
 
تا اینجا جنگاوری مدرن ۲ و وارزون ۲ هر دو عملکرد بسیار خوبی داشتند. با این حال Infinity Ward باید تلاش کند تا کاربران خود را از دست ندهد. یکی از نکات جالب این است که این شرکت به نظر کاربران توجه زیادی کرده و به همین دلیل عرضه فصل ۲ را با تأخیر مواجه کرد. این خبر برای بسیاری از طرفداران خوشایند نیست. با این حال با یک فصل کامل‌تر روبرو خواهند شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.