تلفن همراه

گوشی

January 24, 2023
17:56 سه شنبه، 4ام بهمنماه 1401
کد خبر: 142616

مشخصات هواوی P60 پرو پیش از رونمایی، فاش شد

یکی از منابع آگاه بازار برگه مشخصات احتمالی هواوی P60 پرو را منتشر کرده است.
 
سری هواوی P60 احتمالاً در ماه مارس (اسفندماه یا اوایل فروردین‌ماه) معرفی می‌شود. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، برخی مشخصات نسخه پروی این سری به اشتراک گذاشته شده است که از تجهیز این موبایل جدید به جدیدترین چیپست کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خبر می‌دهد؛ البته نسخه 4G و نه 5G آن.
 
با وجودی که هنوز بیش از یک ماه به تاریخ معرفی احتمالی موبایل جدید چینی‌ها باقی مانده است، برگه مشخصات نسخه پرو در فضای مجازی توسط یکی از منابع آگاه بازار به اشتراک گذاشته شده است.
براساس اطلاعات مندرج در برگه مشخصات فنی لورفته هواوی P60 پرو، ظاهراً این گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۶ اینچی اولد با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۱۴۴۰ پیکسل رونمایی خواهد شد. برگه مشخصات فنی تأیید می‌کند که این موبایل از شارژ ۱۰۰ وات سیمی و ۵۰ وات بی‌سیم که پیش‌تر نیز شایعه‌هایی در مورد آن منتشر شده بود، پشتیبانی خواهد کرد.
 
همچنین با توجه به اطلاعات فاش‌شده از سوی این منبع آگاه، انتظار می‌رود موبایل جدید از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره ببرد.
 
به‌نظر می‌رسد موبایل جدید با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX888 در دسترس کاربران قرار بگیرد. در کنار بهره‌مندی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، این گوشی هوشمند مجهز به دوربین تله فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B خواهد بود.
 
از دیگر مشخصات هواوی P60 پرو می‌توان به استاندارد IP68 و سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 اشاره کرد. گفتنی است که اطلاعات فاش‌شده در مورد این موبایل جدید، هنور به‌صورت رسمی توسط هواوی تأیید یا رد نشده است. باید دید هواوی قصد دارد این گوشی هوشمند را با چه مشخصات و قیمتی به بازار عرضه کند. همچنین طبق رندرها، ظاهراً هواوی P60 طراحی دوربین کاملاً متفاوتی نسبت به گوشی P50 خواهد داشت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.