فناوری اطلاعات

January 27, 2023
14:11 جمعه، 7ام بهمنماه 1401
کد خبر: 142659

سرپرست «مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران» منصوب شد

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی میثم فرج‌الهی را به عنوان سرپرست «مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران» منصوب کرد.
به گزارش معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری، روح‌الله دهقانی طی حکمی میثم فرج‌الهی را که پیش از این سرپرست مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی بود را به عنوان «سرپرست مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران» منصوب کرد.
 
در حکم دهقانی خطاب به فرج‌الهی آمده است: عطف به ارتقاء ساختار سازمانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و نظر به مراتب شایستگی و تجارب، به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران منصوب می کنم.
 
با توجه به اهداف عالی این معاونت و لزوم برنامه‌ریزی و تحول در ارتقاء اقتصاد دانش‌بنیان کشور ماموریت‌های ویژه‌ای برای جنابعالی در نظر گرفته می‌شود.
 
«پیگیری اجرای مطالعات امکان سنجی و تدوین اسناد توجیهی فنی و اقتصادی پروژه‌های کلان و برنامه‌های پیشران»
 
«همکاری موثر با ذی‌نفعان سازمانی و فراسازمانی برای ایجاد هماهنگی و یکپارچگی در فرآیندهای مدیریت و اجرای پروژه‌های پیشران»
 
«ایجاد سازوکار پایش و نظارت مستمر بر کلان پروژه‌های توسعه فناوری و اقتصاد بخشی»
 
«شفاف‌سازی و هوشمندسازی فرآیندهای کنترلی برای تحقق حداکثری اهداف از پیش تعیین شده و افزایش چابکی حمایت‌ها»
 
«توسعه ابزارهای مدیریت پروژه و پنجره واحد رصد و ارزیابی پروژه‌ها و برنامه‌های معاونت برای سطوح مختلف مدیریتی»
 
«پیش‌بینی شکست پروژه‌ها و پیگیری دقیق ماموریت‌های محوله به بخش‌های مختلف سازمان و سایر بازیگران» از جمله این ماموریت‌ها است.
 
از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت مردمی خواستارم. بدینوسیله از تلاش و زحمات دکتر محمدحسین بهشتی در طول تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرده و از خداوند متعال برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق دارم. لازم است از تجربیات ایشان و سایر همکاران در این حوزه به خوبی استفاده شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.