تلفن همراه

گوشی

February 13, 2023
9:26 دوشنبه، 24ام بهمنماه 1401
کد خبر: 143076

سامسونگ از نسخه BMW گلکسی S23 اولترا رونمایی کرد

سامسونگ در این نسخه محدود و گران از S23 اولترا، از BMW M3 E30، اولین نسل خودروهای M3 این شرکت الهام گرفته است.
سامسونگ هر سال یک نسخه محدود ویژه از گوشی پرچمدار خود ارائه می‌کند. سال گذشته غول کره‌ای از نسخه مرسدس بنز گلکسی S22 اولترا رونمایی کرده بود و حالا به سراغ یک شرکت خودروسازی آلمانی دیگر، یعنی بی‌ام‌و (BMW) رفته تا گوشی گلکسی S23 اولترا BMW M Edition را معرفی کند.
 
نسخه BMW M گلکسی S23 اولترا نسبت به نسخه‌های اصلی آن کمی گران‌تر هستند به‌طوری که این دستگاه در کره جنوبی با قیمت حدود 1373 دلار فروخته می‌شود. همچنین باید اشاره کرد که این دستگاه با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و فقط 1000 نسخه از آن تولید خواهد شد. برای مقایسه، نسخه اصلی گلکسی S23 اولترا با همین پیکربندی رم و حافظه داخلی برچسب قیمت 1268 دلاری را به همراه دارد.
 
لوازم جانبی نسخه BMW گلکسی S23 اولترا
سامسونگ در این نسخه خاص از پرچمدار خود، از BMW M3 E30، اولین نسل خودروهای M3 این شرکت الهام گرفته است. این دستگاه همراه با لوازمی از جمله یک قاب با مضمون BMW، یک جاکلیدی با شش نماد قابل تعویض BMW از شش دوره مختلف، حلقه‌های گرد بی‌ام‌و که در جشن 50 سالگی این شرکت رونمایی شد و یک لوگوی فلزی «We Are M» ارائه می‌شود.
 
چیزهای بیشتری نیز در این مجموعه وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به یک کمپرسور هوا با باتری با مارک BMW، جای لیوان/شارژر بی‌سیم، ساعت آنالوگ، کتاب عکس‌دار و پوستر اشاره کرد. علاوه بر این، خریداران یک کوپن برای مرکز رانندگی BMW در اینچئون، کره جنوبی دریافت خواهند کرد که در آن یک مربی به آن‌ها آموزش رانندگی می‌دهد.
ناگفته نماند که گلکسی S23 اولترا BMW M Edition از نرم‌افزارهای مربوط به این برند خودروسازی مانند یک انیمیشن بوت و تم سفارشی نیز پشتیبانی می‌کند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند این نسخه خاص از گوشی پرچمدار جدید سامسونگ را تا 13 فوریه (24 بهمن) از فروشگاه آنلاین SK Telecom پیش‌خرید کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.