تلفن همراه

گجت

February 13, 2023
9:28 دوشنبه، 24ام بهمنماه 1401
کد خبر: 143077

اپل احتمالاً سال آینده میلادی برای 10 سالگی اپل واچ، مدل «سری ایکس» را معرفی می‌کند

اپل ظاهراً می‌خواهد سال آینده میلادی اپل واچ سری ایکس، اپل واچ SE 3 و اپل واچ سری 9 را روانه بازار کند.
طبق گزارشی جدید، اپل می‌خواهد سال آینده میلادی ساعت هوشمندی به نام «اپل واچ سری ایکس» را در کنار نسل سوم اپل واچ SE با نمایشگر بزرگ‌تر روانه بازار کند.
 
یکی از تحلیلگران شرکت تحقیقاتی Omdia در گزارشی مدعی شده است که اپل واچ سری ایکس نمایشگر 1.89 و 2.04 اینچی خواهد داشت که هر کدام از آن‌ها 5 تا 10 درصد از اپل واچ سری 8 بزرگ‌تر هستند. درحالی‌که اپل واچ‌ها از نمایشگر چهارگوش بهره می‌برند، به‌خاطر حاشیه‌های گرد، فضای دید کمتری در اختیار کاربران قرار می‌دهند.
 
اپل واچ سری ایکس برای جشن 10 سالگی اپل واچ؟
ظاهراً اپل واچ Series X مشابه آیفون ایکس است، اما نام آن هنوز تأیید نشده است. درحقیقت به نظر می‌رسد تحلیلگر شرکت Omdia تنها به این دلیل که سال آینده میلادی جشن 10 سالگی اپل واچ خواهد بود، از نام سری ایکس استفاده کرده است. اپل واچ اصلی در سپتامبر 2014 معرفی و در آوریل 2015 روانه بازار شد.
 
در کنار این محصول، ظاهراً سال آینده میلادی باید منتظر اپل واچ SE 3 هم باشیم. طبق گزارش اخیر، این ساعت هوشمند احتمالاً اندازه نمایشگر یکسان با اپل واچ سری 8 خواهد داشت. درصورتی‌که اپل واچ SE 3 حاشیه‌های نمایشگر مشابه اپل واچ سری 8 داشته باشد، در مدل‌های 41 و 45 میلی‌متری روانه بازار می‌شود که بزرگ‌تر از مدل‌های 40 و 44 میلی‌متری نسل کنونی است.
 
در کنار اپل واچ Series X و نسل سوم اپل واچ SE، سال آینده میلادی باید منتظر اپل واچ سری 9 هم باشیم؛ محصولی که از اندازه نمایشگر یکسان با سری 8 بهره می‌برد.
 
در نهایت گزارش اخیر هم‌راستا با پیش‌بینی تحلیلگر مطرح دنیای نمایشگرها یعنی «راس یانگ»، می‌گوید نسل بعدی اپل واچ اولترا به نمایشگر بزرگ‌تری مجهز می‌شود. درحالی‌که اپل واچ اولترا کنونی از نمایشگر 1.99 اینچی استفاده می‌کند، نسل بعدی‌اش نمایشگر 2.13 اینچی خواهد داشت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.