رسانه‌های اجتماعی

February 13, 2023
10:17 دوشنبه، 24ام بهمنماه 1401
کد خبر: 143078

مشترکین توییتر بلو حالا می‌‎توانند توییت‌های 4000 کلمه‌ای منتشر کنند

این توییت‌های طولانی توسط تمام کاربران قابل مشاهده هستند و همراه با یک دکمه «نمایش بیشتر» نشان داده می‌شوند.
 
تا به امروز تمام کاربران توییتر می‌توانستند توییت‌هایی با حداکثر 280 کاراکتر ارسال کنند، اما اکنون این شبکه اجتماعی ویژگی جدیدی را برای مشترکین سرویس توییتر بلو ارائه کرده است تا آن‌ها بتوانند توییت‌هایی با حداکثر 4000 کاراکتر منتشر کنند. این توییت‌های طولانی توسط تمام کاربران قابل مشاهده هستند و همراه با یک دکمه «نمایش بیشتر» نشان داده می‌شوند تا تمام صفحه را اشغال نکنند.
 
درحال‌حاضر چند محدودیت برای این ویژگی وجود دارد. اگر توییت شما بیش از 280 کاراکتر داشته باشد، نمی‌توانید آن را به‌عنوان پیش‌نویس ذخیره کنید یا برای آینده برنامه‌ریزی کنید. همچنین این ویژگی درحال‌حاضر فقط در دسترس کاربران ایالات متحده سرویس توییتر بلو قرار گرفته است.
 
بااین‌حال، اکثر ویژگی‌های عادی توییت‌ها طبق معمول کار خواهند کرد و می‌توانید در توییت 4000 کلمه‌ای خود از هشتگ یا عکس‌ها استفاده کنید.
کاهش تبلیغات مشترکین سرویس توییتر بلو
حساب Twitter Blue برای معرفی این ویژگی، یک توییت طولانی به اشتراک گذاشته است که در آن اعلام شده به‌زودی تبلیغات مشترکین سرویس بلو به نصف کاهش پیدا می‌کند. ایلان ماسک، مدیرعامل جدید توییتر قبلاً در مورد یک طرح اشتراکی گران‌تر بدون تبلیغات صحبت کرده بود.
 
ماسک از مدت‌ها قبل به کاربران وعده داده بود که ارسال توییت‌های طولانی‌تر را برای آن‌ها فراهم کند. او همچنین در این توییت خود گفته بود که درحال کار روی قابلیت اضافه‌کردن قالب‌بندی به پست‌ها است تا کاربران بتوانند در توییت‌های خود از قابلیت‌هایی مانند پررنگ‌کردن (بولد) کلمات یا تغییر اندازه فونت آن‌ها استفاده کنند.
 
درنهایت باید اشاره کرد که این اولین‌باری نیست که توییتر طول پست‌های خود را برای کاربران افزایش می‌دهد. محدودیت فعلی که شامل 280 کاراکتر می‌شود، در سال 2017 معرفی شد و قبل از آن، کاربران می‌توانستند توییت‌هایی با حداکثر 140 کاراکتر ارسال کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.