تلفن همراه

سیستم‌عامل

گوشی

February 15, 2023
13:37 چهارشنبه، 26ام بهمنماه 1401
کد خبر: 143143

غافلگیری کاربران گلکسی S20 FE سامسونگ با به‌روزرسانی ONE UI 5.1

اگر فکر می‌کردید سامسونگ به مشتریان گلکسی S21 FE بیشتر از مشتریان گلکسی S20 FE اهمیت می‌دهد، با خواندن این خبر شگفت‌زده خواهید شد.
همانطور که می‌دانید سامسونگ اوایل امروز شروع به عرضه رابط کاربری ONE UI 5.1 برای تعداد کمی از دستگاه‌ها از جمله گلکسی S21 FE کرد. به نظر می‌رسد که این شرکت کاربران گلکسی S20 FE را نیز منتظر نگذاشته و از قبل شروع به انتشار به‌روزرسانی ONE UI 5.1 برای این مدل پرطرفدار از گوشی‌های خود نیز کرده است.
 
با توجه به گزارش منتشر شده در سایت سام موبایل سامسونگ به‌روزرسانی ONE UI 5.1 را برای گلکسی S20 FE 5G مدل SM-G781B در سراسر اروپا منتشر کرده است. مشتریان می‌توانند این به‌روزرسانی را با نسخه سیستم‌عامل G781BXXU4HWB1 دریافت کنند. در زمان نگارش این خبر، ONE UI 5.1 برای گوشی گلکسی S20 FE در این کشورها در دسترس است: اتریش، سوئیس، لهستان، ایرلند، اسلواکی، جمهوری چک، رومانی، کشورهای بالتیک، اسپانیا، هلند، پرتغال، بریتانیا، فرانسه، اسلوونی، ایتالیا، یونان، آلمان، بلغارستان و لوکزامبورگ
 
گوشی هوشمند گلکسی S20 FE سامسونگ، محصول سال ۲۰۲۰ به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بیرون عرضه شد و از آن جایی که تحت سیاست به‌روزرسانی ۴ ساله گوشی‌های سامسونگ قرار نمی‌گیرد، اندروید ۱۳ آخرین نسخه‌ی اصلی آن محسوب می‌شود. همچنین، از آن‌جایی که بعید است سامسونگ نسخه دیگری از ONE UI 5 را قبل از رفتن به اندروید ۱۴ و ONE UI 6 منتشر کند، بنابراین به‌روزرسانی ONE UI 5.1، باید آخرین اقدام نرم‌افزاری سامسونگ برای گوشی گلکسی S20 FE باشد.
 
خبر خوب این است که داستان گلکسی S20 FE در بهترین نقطه خود به پایان می‌رسد. تاکنون ONE UI 5.1 ثابت کرده است که یک به‌روزرسانی قوی برای رابط‌کاربری قبلی یعنی ONE UI 5 بوده است. برای مشاهده جزئیات می‌توانید بررسی زومیت از گوشی گلکسی s۲۳ اولترا را مشاهده کنید اما ممکن است برخی از ویژگی‌های این رابط‌کاربری در نسخه مخصوص گوشی‌های گلکسی S20 FE وجود نداشته باشد.
 
شما می‌توانید با باز کردن تنظیمات گوشی و رفتن به بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار، جدیدترین رابط‌کاربری برای دستگاه خود (در صورت انتشار) را دریافت کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.