تلفن همراه

گوشی

February 15, 2023
14:22 چهارشنبه، 26ام بهمنماه 1401
کد خبر: 143145

به‌روزرسانی MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ برای پوکو X3 GT منتشر شد

پوکو انتشار به‌روزرسانی MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ را برای گوشی هوشمند پوکو X3 GT آغاز کرد.
 
پوکو X3 GT یکی از شناخته‌شده‌ترین گوشی‌های هوشمند ساخت برند پوکو است. این محصول اکنون به‌روزرسانی MIUI 14 را دریافت کرده؛ آپدیتی که شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید و بهبودهای مختلف است. این به‌روزرسانی، جدیدترین نسخه‌ی پوسته‌ی سفارشی اندرویدی مشهور شیائومی به‌حساب می‌آید که عملکردهای آن بهبود یافته و تغییرات بصری و قابلیت‌های جدیدی را به‌ارمغان می‌آورد.
 
به گزارش گیزموچاینا، به‌روزرسانی MIUI 14، بهبودهایی در رابط‌کاربری پوکو X3 GT اعمال می‌کند که ازجمله می‌توان به انیمیشن‌های نرم‌تر و سریع‌تر، جلوه‌های جابه‌جایی جدید برای انتقال از یک صفحه به صفحات دیگر، آیکون‌های اصلاح‌شده، بازطراحی اعلان‌ها و منوی تنظیمات، بهبود سرعت در سرتاسر رابط‌کاربری، راه‌اندازی سریع‌تر برنامه‌ها و پیشمایش روان‌تر اشاره کرد. این آپدیت با شماره ساخت V14.0.1.0.TKPMIXM ارائه می‌شود و براساس سیستم‌عامل اندروید ۱۳ توسعه داده شده است. پوکو X3 GT اولین‌بار با MIUI 12.5 مبتنی‌بر اندروید ۱۱ روانه‌ی بازار شد و حالا این آپدیت نشان می‌دهد دومین (و احتمالاً آخرین) به‌روزرسانی بزرگ خود را دریافت کرده است.
 
برای به‌روزرسانی پوکو X3 GT خود وارد برنامه‌ی تنظیمات شوید و سپس System Updates را انتخاب کنید. اگر آپدیت جدید برای دستگاه شما منتشر شده است، پیامی مبنی‌بر دانلود و نصب آن دریافت خواهید کرد. توصیه می‌شود قبل‌ از اقدام به به‌روزرسانی، از اطلاعات مهم خود نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید تا درصورت بروز هرگونه مشکل، داده‌های خود را از دست ندهید. اگر MIUI 14 هنوز برای دستگاه شما دردسترس قرار نگرفته است باید کمی بیشتر صبر کنید زیرا به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل معمولاً به‌مرور و طی چند روز و حتی چند هفته برای همه‌ی کاربران منتشر می‌شوند.
 
یکی دیگر از ویژگی‌های جدید MIUI 14، اضافه شدن سیستم مدیریت حافظه‌ی مبتنی‌بر هوش مصنوعی است که به‌منظور بهینه‌سازی استفاده از رم دستگاه و تضمین عملکرد بدون لگ برنامه‌ها و فرایندها درنظر گرفته شده است. این قابلیت باعث می‌شود با سرعت بیشتری بین برنامه‌ها جابه‌جا شوید و عملکرد کلی دستگاه را بهبود می‌دهد. علاوه‌براین یک اپلیکیشن جدید آب‌وهوا به آپدیت مذکور اضافه شده است و از برنامه‌ی بهبودیافته‌ی دوربین و نمایشگر مصرف انرژی بازطراحی‌شده بهره می‌برد. MIUI 14 همچنین جدیدترین وصله‌های امنیتی را روی دستگاه شما اعمال خواهد کرد و داشبوردی جدید برای ویژگی‌های حریم خصوصی و سیستم مجوزدهی به‌روزتری را دردسترس شما قرار خواهد داد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.