اپراتورها

تلفن همراه

February 17, 2023
11:48 جمعه، 28ام بهمنماه 1401
کد خبر: 143185

ارتقای تکنولوژی شبکه ارتباطات سیار روستاهای ۶ شهر خوزستان

خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان از توسعه و ارتقای تکنولوژی شبکه ارتباطات سیار روستاهای ۶ شهرستان خوزستان خبر داد.
 
رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شبکه ارتباطات سیار در روستاهای ۶ شهرستان خوزستان با اجرای پروژه های مختلف توسعه و ارتقا پیدا کرد تا مردم در این مناطق از خدمات اپراتورهای همراه بهره‌مند شوند.
 
وی افزود: این طرح های توسعه در شهرستان های شادگان، اندیمشک، شوشتر، ایذه، باغملک و شوش اجرایی شده‌اند.
 
مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب تکنولوژی نسل سه و چهار بر روی دکل های روستایی، مشترکان همراه اول در روستاهای این شهرستان ها از خدمات دیتایی مبتنی بر تلفن همراه برخوردار شدند.
 
فلاح زاده ادامه داد: وارد مدار شدن این سایت های پرسرعت روستایی به شبکه گسترده همراه اول باعث توسعه ارتباطات سیار شده است. همچنین مشترکان همراه اول در این روستاها و مناطق اطراف و جاده‌های بین روستایی که پیش از این زیر پوشش آنتن تلفن همراه قرار داشتند، از اینترنت همراه و تبادل اطلاعات دیتایی صوتی و تصویری بهره مند شدند.
 
وی تصریح کرد: نصب تکنولوژی نسل سوم در روستاهای شاه نشین باغملک، صالح داود شوش، دورک ایذه و محامید شوشتر اجرایی شده است. همچنین تکنولوژی نسل چهارم در دکل های روستاهای نهر شیخ شادگان و روستای تافاب از توابع الوار گرمسیری اندیمشک نصب و اجرایی شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.