رسانه‌های اجتماعی

February 17, 2023
11:56 جمعه، 28ام بهمنماه 1401
کد خبر: 143189

کلافگی کاربران توییتر از پست‌های ایلان ماسک

بعضی از کاربران توییتر از این که فید حساب کاربری آنها پر از پست‌های ایلان ماسک، مالک این شبکه اجتماعی شده است، شکایت کردند.
 
به گزارش ایسنا، زوئی شیفر، دبیر ارشد پلتفرمر از ۹۹ هزار دنبال کننده خود در توییتر پرسید: آیا صفحه برای شما بقیه کاربران هم پر از پاسخهای ایلان ماسک است. این توییت، بیش از ۶۰۰ پاسخ گرفت که بسیاری از آنها درباره مسئله مشابه، شکایت داشتند.
 
سه کارمند توییتر در گفت‌وگو با اینسایدر، تائید کردند توییت‌های تاپ، پست‌ها و پاسخ‌های ایلان ماسک هستند.
 
ماسک به این گمانه‌زنی واکنش نشان داد و اعلام کرد لطفا همراه ما باشید تا زمانی که تنظیمات الگوریتم را انجام می دهیم.
 
گویا ماسک هفته گذشته یک مهندس ارشد توییتر را که به کاهش میزان مشاهده توییت‌های این میلیاردر در توییتر اشاره کرده بود را اخراج کرده بود.
 
طبق گزارش پلتفورمر، ماسک از کارمندان خواسته بود تحقیق کنند و ببینند آیا امکان بازدید توییت‌های او به دلیل مشکل احتمالی در الگورتیم توییتر، محدود شده است.
 
کارمندان توییتر به ماسک، آمار داخلی و نمودار گوگل ترندز که مربوط به آمار تعامل با حساب او بود را نشان دادند. هنگامی که یکی از دو مهندس ارشد اظهار کرد شاید کاهش شمار بازدید پست‌های ایلان ماسک به دلیل عدم علاقه عمومی از زمان خرید توییتر توسط او باشد، ماسک این مهندس را اخراج کرد.
 
بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، ماسک مدتی است نگران تعداد بازدیدها و تعامل کاربران است. وی اوایل فوریه، حساب توییتر خود را به مدت یک روز، خصوصی کرد تا ببیند آیا این تعامل در این پلتفرم را تقویت خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.