تلفن همراه

گوشی

February 17, 2023
16:03 جمعه، 28ام بهمنماه 1401
کد خبر: 143204

گلکسی A04 سامسونگ آپدیت One UI 5.0 را دریافت کرد

به تازگی سرعت انتشار نسخه جدید One UI برای گوشی‌های سامسونگ به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. در همین راستا، روند انتشار One UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ برای گلکسی A04 آغاز شده است. این آپدیت در حال حاضر برای کاربران ساکن کشور قزاقستان منتشر شده ولی به‌زودی کاربران ساکن سایر کشورها هم این آپدیت‌ را دریافت خواهند کرد.
One UI 5.0 که جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری گوشی‌های سامسونگ است، نسبت به نسخه‌ی قبلی با بهبود‌های مختلفی روبرو شده است. از بین این تغییرات می‌توانیم به تغییرات ظاهری اشاره کنیم که در کل ظاهر آن را مدرن‌تر و جذاب‌تر کرده است. انیمیشن‌ها در این نسخه روان‌تر هستند و تجربه کاربری بهتری ارائه می‌کنند. به لطف بهبود‌های صورت گرفته در زمینه‌ی سرعت، احتمالا کاربران گلکسی A04 بعد از نصب این آپدیت، با عملکرد بهتری روبرو می‌شوند. از سوی دیگر باید به بهبود مصرف باتری هم اشاره کنیم.
 
به طور کلی سامسونگ با وجود اینکه هر ساله تعداد زیادی گوشی راهی بازار می‌کند، ولی طی چند سال گذشته توجه زیادی به آپدیت گوشی‌های خود نشان داده است. این در حالی است که تقریبا تمام سازندگان گوشی‌های اندرویدی در این زمینه ضعف‌های بزرگی دارند. با توجه به این موضوع، امیدواریم دیگر شرکت‌های اندرویدی هم در این زمینه عملکرد بهتری از خود نشان بدهند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.