اپراتورها

تلفن همراه

February 22, 2023
16:56 چهارشنبه، 3ام اسفندماه 1401
کد خبر: 143364

برگزاری کنفرانس ReAct 2023 با حمایت آکادمی همراه اول در دانشگاه صنعتی شریف

کنفرانس علمی ReAct 2023 با حمایت آکادمی همراه اول برگزار و به‌صورت زنده از کانال روبیکای روبیکا پخش می‌شود.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، کنفرانس علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف باعنوان «‏«ReAct 2023 از فردا چهارشنبه 3 اسفند 1401 با حمایت آکادمی همراه اول آغاز به کار می کند.
 
ماهیت کنفرانس علمی ReAct مطابق روال سالانه اش در حوزه فناوری است که ضمن بررسی آخرین تکنولوژی های روز دنیا، فرصتی نیز برای ارائه بیش از 20 سخنرانی با محوریت آخرین دستاوردهای مرتبط با مهندسی برق و کامپیوتر از معتبرترین موسسه ها و دانشگاه های سراسر دنیا به ارمغان می آورد.
 
در این رویداد که قرار است به صورت «زنده» از کانال روبیکای آکادمی همراه اول نیز پخش شود، سخنرانانی از شرکت های بین المللی مطرح همچون آمازون و دانشگاه هایی از جمله MIT، استنفورد و کلگری حضور دارند.
 
گفتنی است، کنفرانس ReACT در عمل فرصتی را فراهم آورده تا صاحبنظران، مدیران و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی برق و علوم کامپیوتر ضمن گردهم آیی، درباره مسیر شغلی، ایده ها و تحقیقات خود به صحبت و انتقال تجربیات بپردازند.
 
این رویداد که با حمایت آکادمی همراه اول برگزار می شود به صورت حضوری و پخش زنده اختصاصی برگزار خواهد شد تا علاقه مندان به پیشرفت های اخیر فناوری های پیشرفته، بتوانند از محتویات آن بهره مند شوند.
 
این دوره از کنفرانس «‏«ReAct 2023 به مدت سه روز برگزار شده و در روز جمعه 5 اسفند 1401 به کار خود پایان می دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.