تلفن همراه

گوشی

February 26, 2023
10:52 یکشنبه، 7ام اسفندماه 1401
کد خبر: 143427

باتری و نمایشگر نوکیا G22 را خودتان در چند دقیقه تعویض کنید

کاربر می‌تواند در 5 دقیقه باتری و در 20 دقیقه نمایشگر این دستگاه را تعویض کند.
شرکت HMD Global امروز از یک گوشی اقتصادی جدید با تمرکز روی تعمیرپذیری و پایداری رونمایی کرد. این دستگاه که نوکیا G22 نام دارد، برخلاف اکثر گوشی‌های امروزی، به‌راحتی قابل تعمیر است و برای مثال می‌توانید در 20 دقیقه، نمایشگر را تعویض کنید.
 
نوکیا G22 به‌گونه‌ای طراحی شده است که کاربر برای مدت طولانی بتواند از آن استفاده کند. طبق گزارش‌های شرکت‌های تحقیقاتی، شکستن نمایشگر و خراب‌شدن باتری از مهم‌ترین دلایل تعویض گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود، به همین خاطر HMD Global در جدیدترین گوشی اقتصادی‌اش روی قابلیت تعمیرپذیری تمرکز کرده است.
 
نوکیا G22 با قابلیت تعمیرپذیری بالا
تعویض باتری در نوکیا G22 تنها 5 دقیقه زمان می‌برد و برای این کار تنها به ابزار خارج‌کردن سیم‌کارت، پیچ‌گوشتی و پیک گیتار نیاز دارید. تعویض نمایشگر از شما 20 دقیقه زمان می‌گیرد و البته به ابزارهای بیشتری هم نیاز پیدا می‌کنید.
 
شرکت HMD Global برای اینکه کارها سریع‌تر انجام شوند، با iFixit همکاری کرده تا ابزارها، دستورالعمل‌ها و قطعات برای تعویض مانند نمایشگر، باتری و پورت شارژ را در اختیار کاربران قرار دهد. اگر خودتان علاقه‌ای به تعویض این قطعات نداشته باشید، می‌توانید به نمایندگی بروید.
نوکیا با عدم نیاز به گرما برای برداشتن پنل پشتی و الکل برای برداشتن باتری، قدم‌های بزرگی را برای تعمیرپذیری جدیدترین گوشی اقتصادی‌اش برداشته است. همچنین برای پایداری این محصول، پنل پشتی‌اش را به‌طور کامل با پلاستیک 100 درصد بازیافتی ساخته است.
نوکیا G22 به نمایشگر 6.52 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 90 هرتز مجهز شده و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد. قدرت این محصول را تراشه Unisoc T606 تأمین می‌کند که توسط 4 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. این دستگاه سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 12 دارد، اما تا اندروید 14 را پشتیبانی می‌کند.
 
از سایر مشخصات آن می‌توان به دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق اشاره کرد. باتری نوکیا G22 هم 5050 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 20 واتی است. این دستگاه در رنگ‌های آبی و خاکستری و با قیمت پایه 179 یورو به فروش می‌رسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.