تبلت

تلفن همراه

February 26, 2023
19:17 یکشنبه، 7ام اسفندماه 1401
کد خبر: 143469

سری گلکسی تب S9 سامسونگ با پشتیبانی از IP67، در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود

سامسونگ ظاهراً می‌خواهد با استاندارد IP67 به تکامل تبلت‌های پرچمدارش کمک کند.
 
مدت‌هاست گوشی‌های پرچمدار سامسونگ از استاندارد IP67 و IP68 پشتیبانی می‌کنند، اما خبری از آن‌ها در تبلت‌های پرچمدار کره‌ای‌ها نیست و این موضوع احتمالاً به‌زودی تغییر می‌کند. گزارشی جدید می‌گوید تبلت‌های سری گلکسی تب S9 سامسونگ از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کنند.
 
تبلت‌های سامسونگ به تراشه‌های قدرتمند، نمایشگرهای باکیفیت و قابلیت‌های نرم‌افزاری متعددی مجهز شده‌اند، بنابراین سامسونگ می‌خواهد با یک ویژگی جدید به تکامل آن‌ها کمک کند: مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد‌وغبار
 
استاندارد IP67 در تبلت‌های سری گلکسی تب S9
سامسونگ با ارائه استاندارد IP67 برای تبلت‌هایش ناآشنا نیست، بااین‌حال تبلت‌های سری اکتیو از این ویژگی بهره می‌برند. این محصولات نه‌تنها پرچمدارن نیستند، بلکه از طراحی کاملاً متفاوتی هم بهره می‌برد. بنابراین کره‌ای‌ها می‌خواهند این قابلیت را به سایر تبلت‌های خود نیز بیاورند؛ البته تنها تبلت‌های پرچمدار و گران‌قیمت.
 
از آنجایی که سامسونگ توانسته است مقاومت در برابر نفوذ آب را به گوشی‌های تاشوی خود اضافه کند، آوردن این ویژگی به تبلت‌های سری گلکسی تب S9 جای تعجب چندانی ندارد. البته تنها با یک گزارش غیررسمی روبه‌رو هستیم و چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده است.
 
این احتمال وجود دارد که سامسونگ از چنین کاری منصرف شود و خبری از استاندارد IP67 در تبلت‌های سری گلکسی Tab S9 نباشد. برای مثال، قبلاً گفته شده بود که گلکسی زد فولد 5 دارای جایگاهی برای قلم S Pen خواهد بود، اما حالا ظاهراً کره‌ای‌ها از این تصمیم صرف‌نظر کرده‌اند.
 
درحال‌حاضر نمی‌دانیم تبلت‌های سری گلکسی تب S9 در چه تاریخی معرفی می‌شوند، اما انتظار داریم تا پیش از پایان نیمه دوم 2023 با آن‌ها روبه‌رو شویم. این تبلت‌ها احتمالاً دوباره شامل سه عضو استاندارد، پلاس و اولترا خواهند بود و به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهند شد؛ هرچند شاید با نسخه استاندارد و نسخه اورکلاک‌شده این چیپ روبه‌رو شویم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.