تلفن همراه

گوشی

February 27, 2023
15:26 دوشنبه، 8ام اسفندماه 1401
کد خبر: 143501

/باMWC2023/ کدام گوشی‌های شیائومی به‌زودی MIUI 14 را دریافت می‌کنند؟

روز گذشته شیائومی از گوشی‌های شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو برای بازارهای جهانی رونمایی کرد و در این میان برای اولین بار شاهد رونمایی از شیائومی ۱۳ لایت هم بودیم. شیائومی در ادامه لیست گوشی‌هایی از این شرکت که برای بازارهای جهانی عرضه‌ شده‌اند و قرار است در سه‌ماهه‌ی نخست ۲۰۲۳ آپدیت MIUI 14 را دریافت کنند، اعلام کرد.
لیست این گوشی‌ها از این قرار است:
 
شیائومی ۱۲T
شیائومی ۱۲T پرو
شیائومی ۱۲ پرو
شیائومی ۱۲X
شیائومی ۱۲ لایت
شیائومی ۱۱T پرو
شیائومی ۱۱T
شیائومی می ۱۱ اولترا
شیائومی می ۱۱i
شیائومی می ۱۱
شیائومی ۱۱ لایت ۵G NE
شیائومی می ۱۱ لایت ۵G
شیائومی می ۱۱ لایت
ردمی نوت ۱۱ پرو + مدل ۵G
ردمی نوت ۱۰
ردمی ۱۰ ۵G
این شرکت البته زمان‌بندی دقیقی برای انتشار آپدیت MIUI 14 اعلام نکرده است و بنابراین نمی‌دانیم هرکدام از این گوشی‌ها دقیقا در چه تاریخی این آپدیت را دریافت می‌کنند. در کمال تعجب در این لیست خبری از گوشی‌های جدیدی مانند سری ردمی نوت ۱۲ و ردمی نوت ۱۱ نیست و بنابراین نمی‌دانیم آیا این گوشی‌ها هم به‌زودی این آپدیت را دریافت می‌کنند یا نه.
 
مطابق معمول، برخی از گوشی‌های MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۲ را دریافت می‌کنند ولی برخی دیگر از MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ بهره‌مند خواهند شد. شیائومی گاهی اوقات در این لیست‌ها اشاره‌ای به گوشی‌های پوکو نمی‌کند و در این لیست هم شاهد تکرار این رویکرد هستیم. بنابراین در مورد اینکه گوشی‌های پوکو چه زمانی آپدیت MIUI 14 را دریافت می‌کنند، هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت صحبت کنیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.