باندپهن

باندپهن ثابت

March 3, 2023
14:27 جمعه، 12ام اسفندماه 1401
کد خبر: 143628

دهناد مطرح کرد؛ نگاه ویژه به توسعه کسب و کار درعرصه مخابرات برای خدمات مطلوب

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران باتاکید برضرورت نگاه ویژه به توسعه کسب و کار درعرصه مخابرات برای خدمات گفت: مخابرات باید نگاه خود را بیش از گذشته به موضوع توسعه کسب و کار درعرصه مخابرات معطوف کند.
 
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران دهناد نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ضمن بیان این مطلب در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران در منطقه خراسان رضوی بر رفع مشکلات کارکنان شرکت درهمه ابعاد تاکید کرد و گفت: برای اجرایی شدن استراتژی ها و برنامه ی شرکت باید مقدماتی لازم فراهم شود که یکی ازمهمترین آنها توجه به کارکنان شرکت به عنوان رکن اصلی درعملیاتی کردن اهداف است.
 
وی با اشاره به اینکه توسعه روز افزون و پر شتاب ارتباطات افزایش دانش رسانه ای توجه و نیاز و الزام مردم به استفاده از خدمات ارتباطی در بستر مخابرات بویژه در دوران کرونا ودهها مولفه دیگر به با عث خلق بازار های جدید و به موازات آن افزایش انتظارات مردم شده است گفت: شرکت مخابرات به عنوان رکن اصلی ارتباطات کشور باید رویکرد متفاوتی نسبت به گذشته داشته باشد و نگاه خود را بیش از گذشته به موضوع توسعه کسب و کار در عرصه مخابرات معطوف کند که توجه به تحقق این مهم قطعا موجد برکات ارزشمندی برای تمامی ذینفعان خواهد شد.
 
دهناد سخنان خود را با طرح سوالاتی در زمینه اینکه مخابرات منطقه خراسان چگونه می تواند در ارتقای توسعه استان نقش آفرین باشد و چه ظرفیت های نهفته ای دارد؟ با چه روش های می توان از زیرساخت های منحصر به فردی که در این منطقه وجود دارد بیشترین بهره را بگیریم؟ چه ظرفیت های بالقوه ای دارد؟ چه خدمات دیگری علاوه بر وضع فعلی می توانیم ارایه دهیم ؟ مردم استان بویژه فعالان اقتصادی استان چه میزان با قابلیت های مخابرات آشنا هستند وچه بازارهای جدیدی می توانیم در بستر مخابرات تعریف کنیم ؟ ادامه داد.
 
نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران برای ارایه خدمات ظرفیت لازم را درهمه مناطق کشوردارد بخصوص دراستان هایی که کارکرد ملی و فراملی دارند از جمله خراسان رضوی به مراتب بیشتر خواهد بود و سهم بیشتری برای ارایه خدمات دارد. امیدواریم این همایش موجب تضارب افکار ایده پروری فرصت شناسی و بازار شناسی و تبدیل آنها به برنامه های عملیاتی و بهره گیری از همه ظرفیت های مجموعه مخابرات در این استان که به فضل الهی از متخصصان و کارشناسان بسیار خوب برخوردار است شود.
 
وی با اشاره به اینکه استان خراسان رضوی علاوه برجمعیت ساکن در استان در طول سال پذیرای همه مردم است گفت: تمامی دستگاههای خدمات رسان و شرکت هایی مانند مخابرات می توانند سهم بزرگی از این بازار خدمت و به تبع آن خلق فرصت های شغلی و افزایش درآمد برای شرکت داشته باشند.
 
وی در پایان با تاکید به مدیران در زمینه مشارکت کارکنان به عنوان مولفه اصلی در اجرای اهداف شرکت گفت: کارکنان را از اهداف و استراتژی‌های شرکت مطلع کنند و همه را در ‌‌فرآیند مشورت، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری مشارکت دهند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.