اپراتورها

تلفن همراه

March 3, 2023
16:18 جمعه، 12ام اسفندماه 1401
کد خبر: 143636

«رصتا» میزبان سکوها و سرویس‌های متنوع همراه اول

همراه اول با مجموعه‌‌ای متنوع از سکوها و سرویس‌های هوشمند در نخستین دوره نمایشگاه صوت و تصویر فراگیر ایران حضور دارد.
 
 
به گزارش اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، فردا پنجشنبه 11 اسفند 1401 نخستین دوره نمایشگاه صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)  با حضور جمعی از فعالان این حوزه آغاز می شود که اپراتور اول  با مجموعه‌ای از سکوها و سرویس‌های محتوایی خود در این نمایشگاه حاضر خواهد بود.
 
بازدیدکنندگان می‌توانند با حضور در غرفه همراه اول واقع در سالن 7 نمایشگاه، با سکوها و سرویس‌های هوشمند بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور نظیر شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد)، سامانه‌ ارائه خدمات آموزشی آنلاین (شادبوم)، سرویس آموزش مجازی کنکور (آلاء)، سرویس رایگان تماشای فیلم و انیمیشن (دیدیمون) و پلتفرم آزاد ارائه محتوا (نت‌باکس)، آشنا شوند.
 
بازدیدکنندگان و مهمانان غرفه همراه اول، همچنین می‌توانند در جریان نحوه استفاده از خدمات «API Console» و خدمات زیرساختی این اپراتور قرار گرفته و با «هاب‌ بهشتی» از نزدیک ارتباط بگیرند.
 
به گفته برگزارکنندگان، نخستین دوره نمایشگاه «رصتا» در دو بخش محتوا و سرویس با حضور کنشگران زیست‌بوم محتوای فضای مجازی، سکوها و رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
 
این نمایشگاه از ساعت 8 تا 15یازده تا چهارده اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.