تلفن همراه

گوشی

March 4, 2023
13:00 شنبه، 13ام اسفندماه 1401
کد خبر: 143655

لیونل مسی به تمامی بازیکنان تیم ملی آرژانتین آیفون 14 طلا هدیه می‌دهد

ستاره فوتبال برای دریافت این نسخه‌های سفارشی از آیفون 14، 210 هزار دلار هزینه کرده است.
 
 
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن 34 آیفون 14 را برای هم تیمی‌های خود و کادر فنی تیم ملی فوتبال آرژانتین سفارش داده است. نکته قابل توجه اینکه این گوشی‌ها با طلای 24 عیار آبکاری شده‌اند و هر بازیکن و کادر فنی تیم نسخه شخصی‌سازی‌شده خود را دریافت می‌کند.
 
هدیه مسی برای تیم ملی آرژانتین
طبق گزارش‌های منتشر شده، ستاره فوتبال 175,000 پوند (210 هزار دلار) برای دریافت این گوشی‌های شخصی‌سازی‌شده هزینه کرده است. همچنین قرار است نام هر فرد همراه با لوگو AFA (اتحادیه فوتبال آرژانتین) روی آن حک شود. فوتبالیست افسانه‌ای این هدایا را به مناسب قهرمانی تیم ملی آرژانتین در مسابقات جام جهانی اخیر تهیه کرده است.
 
مدیرعامل iDesign Gold که گوشی‌ها را طراحی کرده، در مورد این خبر با نشریه سان صحبت کرد و گفت که لیونل مسی مشتری وفادار آن‌ها بوده است:
 
«لیونل نه‌تنها بهترین بازیکن جهان است، بلکه یکی از وفادارترین مشتریان ماست و چند ماه پس از فینال جام جهانی با ما تماس گرفت. او به دنبال یک هدیه ویژه برای همه بازیکنان و کارکنان تیم بود تا این پیروزی شگفت‌انگیز را جشن بگیرند و نمی‌خواست طبق معمول به آن‌ها ساعت هدیه بدهد. بنابراین من آیفون‌های طلایی را به او پیشنهاد کردم که نام افراد روی آن حک شده است و او این ایده را دوست داشت.»
 
لیونل مسی در هفته جاری توسط کاپیتان‌ها و مربیان تمام کشورهای تحت نظر فیفا، در مراسم The Best، جایزه بهترین بازیکن مرد سال فیفا را از آن خود کرد.
 
گوشی‌های آیفون اپل به‌خاطر برچسب قیمت گران خود، جزو کالاهای لوکس و گران بازار محسوب می‌شوند. بااین‌حال، در چند سال گذشته نسخه‌های شخصی‌سازی‌شده آن‌ها با قیمت گران‌تر نیز توسط برخی تولیدکنندگان ساخته شده که این دسته از محصولات مشتریان خاص خود مانند لیونل مسی را دارند. شرکت کاویار از جمله تولیدکنندگانی است که به ساخت این محصولات علاقه دارد و در مهرماه از از نسخه لوکس آیفون 14 پرو مکس مجهز به ساعت رولکس با قیمت 133,670 دلار رونمایی کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.