سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

March 5, 2023
16:05 یکشنبه، 14ام اسفندماه 1401
کد خبر: 143692

اپل به خدمات پس از فروش خود در روسیه پایان داد

مراکز خدمات پس از فروش اپل در روسیه گزارش دادند که این شرکت آمریکایی به آنها اطلاع داده است که خدمات گارانتی مک و آیپد در این کشور پایان یافته است.
 
 
به گزارش راشاتودی، مراکز خدمات پس از فروش اپل در روسیه روز جمعه گزارش دادند که این شرکت آمریکایی به آنها اطلاع داده است که خدمات گارانتی مک و آیپد در این کشور پایان یافته است.
 
البته این نمایندگی ها ادعا کردند که ضمانت‌های رسمی همچنان برای اپل واچ، آیفون، ایرپاد و سایر ابزار الکترونیکی اعمال می‌شود.
 
مرکز خدمات پس از فروش Fixed.one با استناد به نامه ای از شرکت اپل تأکید کرد که دارندگان رایانه‌ها و تبلت‌هایی که در طول دوره گارانتی خود با مشکل مواجه می شوند، باید با فروشگاه ها تماس گرفته و درخواست بازپرداخت وجه خود را ارائه کنند.
 
به گفته مرکز Fixed.one، با این حال، ممکن است در چنین مواردی مشکلاتی ایجاد شود، زیرا این مراکز خدمات هستند که معمولاً وضعیت دستگاه‌ها را قبل از اینکه مالکان بتوانند وجه خود را دریافت کنند، ارزیابی می‌کنند.
 
بزرگ‌ترین شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز خدمات اپل در روسیه یعنی ری:استور Re:Store، به ریانووستی گفت که هیچ اطلاعاتی در مورد پایان خدمات گارانتی ندارد و افزود که در حال انجام تعهدات خود در قبال مشتریان برای کلیه تجهیزات خریداری شده به صورت آنلاین است.
 
در ماه فوریه، روزنامه ایزوستیا گزارش داد که مراکز خدمات مجاز اپل در روسیه از تعمیر دستگاه های مشتریان خریداری شده در خارج از این کشور خودداری کرده‌اند.
 
بر اساس این گزارش، پشتیبانی فنی اپل در آن زمان اعلام کرد که چنین سفارشی از سوی این شرکت وجود ندارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.