سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

March 6, 2023
10:19 دوشنبه، 15ام اسفندماه 1401
کد خبر: 143711

چت‌بات بینگ با حالت مخفی Celebrity می‌تواند رفتار سلبریتی‌های معروف را تقلید کند

چت‌بات بینگ مایکروسافت ظاهراً حالتی مخفی دارد که به شما اجازه می‌دهد به تقلید شخصیت چهره‌های مشهور و حتی شخصیت‌های خیالی دسترسی پیدا کنید.
 
چت‌بات بینگ ظاهراً حالتی مخفی تحت عنوان Celebrity دارد که به کاربران اجازه می‌دهد از هوش مصنوعی بخواهند رفتار سلبریتی‌ها را تقلید کند و از دیدگاه آن‌ها به سؤالات پاسخ دهد. این شرکت اخیراً سه شخصیت را برای هوش مصنوعی خود فعال کرده بود و حالا روی شخصیت‌های بیشتری کار می‌کند.
 
به‌ گزارش Bleeping Computer، یکی از کاربران متوجه شده است که چت‌بات بینگ شخصیتی مخفی موسوم به Celebrity دارد. این شخصیت به‌طور پیش‌فرض فعال نیست، بااین‌حال اگر بخواهید، می‌توانید آن را فعال کنید. بینگ در توصیف این شخصیت می‌گوید: «حالت سلبریتی در بینگ چت قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد با یک نسخه مجازی از یک چهره مشهور مثلاً یک بازیگر، خواننده یا ورزشکار صحبت کنید.»
 
هوش مصنوعی مایکروسافت می‌گوید با این قابلیت می‌توانید درباره زندگی، شغل، تفریحات، دیدگاه‌ها و دیگر جنبه‌های زندگی آن فرد از چت‌بات سؤال کنید و این برنامه هم سعی می‌کند که با شخصیتی نزدیک به همان فرد به شما پاسخ دهد.
 
از بینگ بخواهید حرف‌زدن سلبریتی‌ها را تقلید کند
 
 
برای استفاده از این ویژگی ظاهراً کافیست عبارت celebrity [celebrity name]# یا [celebrity name]# را بنویسید و به‌جای عبارت celebrity name نام سلبریتی مدنظر خود را بگذارید. برای مثال اگر می‌خواهید بینگ شخصیت «دواین جانسون» را تقلید کند، باید celebrity Dwayne johson# را بنویسید. همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، این برنامه به‌خوبی می‌تواند شیوه حرف‌زدن دواین جانسون را تقلید کند.
 
بااین‌وجود، محدودیت‌هایی هم برای تقلید شخصیت سلبریتی‌ها در نظر گرفته شده است و فقط به تعدادی از آن‌ها ازجمله «تام کروز»، «تیلور سوئیفت»، «کوین هارت»، «اپرا وینفری»، «تام هنکس»، «ایلان ماسک»، «باراک اوباما»، «لبران جیمز» و چند نفر دیگر دسترسی دارید.
 
 
علاوه‌براین، بینگ مایکروسافت می‌تواند شخصیت‌های خیالی مثل «هری پاتر»، «بتمن»، «یودا»، «گندالف»، «دارت ویدر»، «کتنیس اوردین»، «شرلوک هولمز»، و «گالوم» را تقلید کند. برای مثال در تصویر بالا می‌توانید ببینید که این هوش مصنوعی چقدر خوب شخصیت گالوم از داستان «ارباب حلقه‌ها» را شبیه‌سازی کرده است.
 
بینگ چت در حالت عادی به تقلید از شخصیت‌های سیاسی تأثیرگذار در دنیا نمی‌پردازد، اما با ترفندهایی می‌توانید این محدودیت را دور بزنید و این برنامه را حتی به تقلید افرادی مثل «جو بایدن» و «دونالد ترامپ» وادار کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.