تلفن همراه

گوشی

March 7, 2023
12:19 سه شنبه، 16ام اسفندماه 1401
کد خبر: 143748

با افشای رندرهای موتورولا اج ۴۰ پرو، رونمایی گوشی قریب‌الوقوع است

رندرهای فاش‌شده از موتورولا اج ۴۰ پرو نشان می‌دهند این گوشی پرچمدار جدید نسخه‌ی ری‌برندشده‌ی Moto X40 است که قبلا در چین عرضه شده.
 
 
ظاهراً موتورولا مشغول کار روی گوشی‌ پرچمدار اج ۴۰ پرو است. مطابق شایعات، موتورولا اج ۴۰ پرو نسخه‌ی ری‌برندشده‌ی موتو ایکس ۴۰ محسوب می‌شود که اواخر سال گذشته‌ی میلادی روانه‌ی بازار چین شد و اکنون در ایران نیز قابل‌خرید است.
 
ایوان بلس، افشاگر خوش‌سابقه، رندرهای منتسب‌ به گوشی اج ۴۰ پرو را فاش کرده است. بدین ترتیب پیش‌بینی می‌کنیم که پرچمدار جدید موتورولا به‌زودی از راه برسد.
 
 
رندرهای موتورولا اج ۴۰ پرو از شباهت کامل این گوشی به موتو ایکس ۴۰ پرده برمی‌دارند. گوشی جدید موتورولا در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه می‌شود. در یکی از رندرها می‌بینیم که موتو اج ۴۰ پرو قرار است دستگاهی ضدآب باشد.
 
موتورولا اج ۴۰ پرو با صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچ اولد با لبه‌ی خمیده عرضه می‌شود. این نمایشگر نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و وضوح +FHD خواهد داشت. گیزموچاینا می‌نویسد که موتورولا اج ۴۰ پرو با رابط کاربری MyUX UI بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ عرضه می‌شود.
 
 
 
موتورولا اج ۴۰ پرو احتمالا به پردازنده‌ی رده‌بالای Snapdragon 8 Gen 2 مجهز می‌شود. این گوشی ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی پرسرعت UFS 4.0 خواهد داشت. موتورولا اج ۴۰ پرو با باتری ۴٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۱۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات از راه می‌رسد.
 
اج ۴۰ پرو در بالای نمایشگرش به دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. احتمالاً دوربین اصلی پشتی این گوشی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و لنزی با لرزش‌گیر اپیتکال (OIS) خواهد داشت. دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فوکوس خودکار و دوربین تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی نیز در پنل پشتی اج ۴۰ پرو استفاده خواهند شد. گفته می‌شود پرچمدار جدید موتورولا ۸۴۹ یورو قیمت دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.