سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

March 7, 2023
17:39 سه شنبه، 16ام اسفندماه 1401
کد خبر: 143766

آنر از دو لپ تاپ جدید با پردازنده نسل ۱۳ اینتل و قیمت مقرون‌به‌صرفه رونمایی کرد

جدیدترین لپ تاپ‌های خانواده‌ی Honor MagicBook X Pro نمایشگر ۱۴ اینچ و ۱۶ اینچ دارند و با پردازنده‌ی نسل ۱۳ سری H اینتل عرضه می‌شوند.
 
 
 
آنر که قبلاً تحت مالکیت هواوی بود و امروزه به‌عنوان برندی مستقل فعالیت می‌کند، مدل جدید لپ تاپ‌های سری Honor MagicBook X Pro را روانه‌ی بازار چین کرده است. دو لپ تاپ جدید آنر نمایشگر ۱۴ اینچ و ۱۶ اینچ دارند.
 
بر اساس گزارش گیزموچاینا، لپ تاپ آنر مجیک بوک ایکس ۱۴ پرو دارای ضخامت و وزن به‌ترتیب ۱۵٫۹ میلی‌متر و ۱٫۳۴ کیلوگرم است. این دستگاه از لولای فلزی و صفحه‌نمایش 2.2K استفاده می‌کند. نمایشگر لپ تاپ آنر حالت ویژه‌ای برای مطالعه‌ی کتاب‌های الکترونیکی دارد. این ویژگی در مدل ۱۶ اینچ نیز دیده می‌شود.
 
 
 
لپ تاپ‌های جدید آنر به پردازنده‌ی نسل سیزدهمی Intel Core i5-13500H مجهزند که به فرکانس توربوی ۴٫۷ گیگاهرتز دست پیدا می‌کند و ۴۵ وات توان دارد.
 
آنر دو لپ تاپ مجیک بوک ایکس ۱۴ پرو و مجیک بوک ایکس ۱۶ پرو را با یک ترابایت درایو ذخیره‌سازی SSD در دسترس قرار می‌دهد. کانفیگ‌های دیگر تا دو ترابایت حافظه دارند.
 
لپ تاپ ۱۴ اینچ جدید آنر با قیمت پایه‌ی ۳٬۶۹۹ یوان (تقریباً ۵۳۰ دلار) و مدل ۱۶ اینچ با قیمت پایه‌ی ۴٬۵۹۹ یوان (تقریباً ۶۶۰ دلار) روانه‌ی بازار می‌شود. آنر لپ تاپ‌هایش را تا کمتر از دو هفته‌ی دیگر عرضه می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.