تلفن همراه

گوشی

March 8, 2023
15:25 چهارشنبه، 17ام اسفندماه 1401
کد خبر: 143789

قیمت گلکسی A34 و A54 بیشتر از نسل قبل خواهد بود

اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ قصد دارد قیمت گلکسی A54 و A34 را در مقایسه با نسل قبل افزایش دهد.
 
 
گلکسی A54 و A34 در حال حاضر مورد انتظارترین گوشی‌های سامسونگ در دسته‌ی میان‌رده به حساب می‌آیند و به نظر می‌رسد طی هفته‌های آتی باید رسما شاهد رونمایی از آن‌ها باشیم. در حال حاضر تقریبا می‌توان گفت از تمام اطلاعات و مشخصات فنی این محصولات با خبر هستیم؛ فقط مانده بود قیمت آن‌ها که به تازگی به لطف یکی از افشاگران معروف حوزه‌ی فناوری، این موضوع هم فاش شده است.
 
طبق اطلاعات منتشر شده، ظاهرا قرار است گلکسی A54 و A34 به ترتیب با قیمت ۴۱۹ و ۵۱۹ یورو راهی بازار شوند. این قیمت هم برای مدل‌های پایه‌ی این دو گوشی یعنی مدلی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته خواهد شد. سامسونگ در حالی قصد دارد این دو گوشی را با این قیمت راهی بازار کند که سال گذشته گلکسی A53 و A33 را به ترتیب با قیمت ۴۵۰ و ۳۷۰ یورو راهی بازار کرده بود. همچنین به نظر می‌رسد به همراه این دو میان‌رده، یک گوشی اقتصادی با نام گلکسی A14‌ هم روانه‌ی بازار خواهد شد که در مدل پایه، ۲۱۹ دلار قیمت خواهد داشت. سامسونگ سال گذشته گلکسی A13 را در مدل ۶۴/۴ گیگابایتی با قیمت ۲۰۹ یورو راهی بازار کرد که اگر این خبر درست باشد، باید شاهد افزایش قیمت ۱۰ یورویی مدل جدید باشیم.
 
 
 
در این خبر همچنین به مشخصات فنی این دو گوشی هم اشاره شده که به صورت خلاصه باید بگوییم گلکسی A54 قرار است محصولی ۶٫۴ اینچی با نمایشگری +FHD از نوع AMOLED و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی باشد که از پردازنده‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ به عنوان قلب تپنده و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه‌ی خود بهره خواهد برد. این باتری را می‌توان با شارژر سریع ۲۵ واتی شارژ کرد اما این شارژر درون جعبه در دسترس قرار ندارد. روی پنل پشتی این گوشی هم شاهد سه دوربین ۵۰، ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی و روی پنل جلو هم شاهد یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهیم بود.
 
گلکسی A34 اما یک میان‌رده‌ی بزرگ‌تر با نمایشگری ۶٫۶ اینچی خواهد بود که رفرش‌ریت، نوع پنل و وضوح تصویر آن مشابه همان گلکسی A54 است. این گوشی از پردازنده‌ی قدرتمند دایمنسیتی ۱۰۸۰ بهره خواهد برد اما باتری آن مثل A54، یک منبع تغذیه‌ی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۲۵ واتی است. روی پنل پشتی این گوشی هم سه دوربین ۴۸، ۸ و ۵ مگاپیکسلی و روی پنل جلو هم یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را شاهد خواهیم بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.