تلفن همراه

گوشی

March 8, 2023
16:09 چهارشنبه، 17ام اسفندماه 1401
کد خبر: 143791

اپل از نسخه زردرنگ آیفون 14 و 14 پلاس رونمایی کرد

حالا آیفون 14 و 14 پلاس در 6 رنگ مختلف به فروش می‌رسند.
 
 
 
 
همانطور که گزارش‌ها و شایعات پیش‌بینی کرده بودند، اپل دقایقی پیش از نسخه زردرنگ آیفون 14 و آیفون 14 پلاس رونمایی کرد.
 
این گوشی‌های هوشمند از روز جمعه برای پیش‌فروش در دسترس قرار می‌گیرند و از سه‌شنبه هفته آینده برای خریداران ارسال می‌شوند. رنگ جدید تنها برای مدل‌های استاندارد و پلاس درنظر گرفته شده و خبری از آن برای آیفون 14 پرو و پرو مکس نیست.
 
 
 
آیفون 14 و 14 پلاس زردرنگ
این گوشی‌های هوشمند از نظر مشخصات فنی و قیمت تفاوتی با نسخه‌های دیگر ندارند و تنها در رنگی جدید در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. حالا این محصولات در 6 رنگ به فروش می‌رسند که شامل مشکی، سفید، قرمز، آبی، بنفش و زرد می‌شود. آخرین‌بار اپل در سال 2019 برای آیفون 11 از رنگ زرد استفاده کرد و البته پیش از آن، آیفون XR هم در رنگ زرد روانه بازار شده بود.
 
 
 
آیفون 14 و 14 پلاس زردرنگ مانند رنگ‌های قبلی در نسخه‌های 128/256/512 گیگابایتی به فروش می‌رسند و قیمت پایه آن‌ها در ایالات متحده به ترتیب برابر 799 و 899 دلار است.
 
اپل معمولاً در بهار از رنگ جدید آیفون‌ها رونمایی می‌کند تا فروش آن‌ها را افزایش دهد. برای مثال برای آیفون 13 شاهد استفاده از رنگ سبز و برای آیفون 12 استفاده از رنگ بنفش بودیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.