تلفن همراه

گوشی

March 14, 2023
13:50 سه شنبه، 23ام اسفندماه 1401
کد خبر: 143910

فروشگاه اتریشی مشخصات، قیمت و تصاویر گلکسی A54 و A34 را فاش کرد

فروشگاهی اتریشی تمامی مشخصات و هرآنچه باید درباره‌ی گلکسی A54 و گلکسی A34 سامسونگ بدانید، فاش کرده است.
 
 
افشای مشخصات و رندرهای رسمی گلکسی A54 و گلکسی A34 تکراری‌ترین خبر این روزهای دنیای فناوری است. درحالی‌که میان‌رده‌های جدید سامسونگ رسماً معرفی نشده‌اند، همه‌چیز را درباره‌ی آن‌ها می‌دانیم. حتی امروز صبح ویدئو جعبه‌گشایی دو گوشی جدید سامسونگ نیز فاش شد.
 
بر‌اساس گزارش GSMArena، میان‌رده‌های ۲۰۲۳ سامسونگ در یکی از خرده‌فروشی‌های اتریشی دیده شده‌اند. در این فروشگاه، کانفیگ پایه‌ی گلکسی A54 با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۰۰ یورو و کانفیگ ۲۵۶ گیگابایتی ۵۵۰ یورو قیمت دارد. گلکسی ای ۵۴ سامسونگ در چهار رنگ بنفش، لیمویی، گرافیتی و سفید تولید شده است.
 
 
گلکسی A54 سامسونگ
 
کانفیگ پایه‌ی گلکسی A34 با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۳۹۰ یورو و کانفیگ ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۴۶۰ یورو فروخته می‌شود. رنگ‌های این گوشی شامل بنفش، لیمویی، گرافیتی و نقره‌ای است. رنگ مدل نقره‌ای گوشی در واکنش به نور محیط تغییر حالت می‌دهد.
 
 
گلکسی A34 سامسونگ
 
هر دو گوشی میان‌رده‌ی جدید سامسونگ از کارت حافظه‌ی میکرو SD پشتیبانی می‌کنند. کانفیگ‌های ۱۲۸ گیگابایتی به ۶ گیگابایت رم و کانفیگ‌های ۲۵۶ گیگابایتی به ۸ گیگابایت رم مجهزند.
 
قیمت اعلام‌شده برای گلکسی A54 و گلکسی A34 کمتر از آن چیزی است که در روزهای اخیر شنیده بودیم؛ اما دو میان‌رده‌ی جدید سامسونگ همچنان قیمت بیشتری از گلکسی A53 و گلکسی A33 دارند. سامسونگ دو گوشی مذکور را به‌ترتیب با قیمت ۴۵۰ و ۳۷۰ یورو عرضه کرده بود.
 
گلکسی A54 و گلکسی A34 در پنل پشتی هیچ تفاوتی با‌هم ندارند و راه تشخیص آن‌ها نگاه‌کردن به دوربین سلفی است. این دوربین در گلکسی A54 وارد حفره‌ای دایره‌ای شده است؛ اما گلکسی A34 بریدگی (ناچ) قطره‌ای دارد.
 
تفاوت دیگر دو گوشی ابعاد نمایشگر است. گلکسی A54 با نمایشگر ۶٫۴ اینچی و گلکسی A34 با نمایشگر ۶٫۶ اینچی تولید می‌شود. این نمایشگرها از نوع اولد هستند و نرخ نوسازی آن‌ها ۱۲۰ هرتز و وضوحشان فول HD پلاس است.
 
طبق ادعای افشاگران، گلکسی A54 از پردازنده‌ی Exynos 1380 و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۲۵ وات و دوربین سه‌گانه (شامل حسگرهای ۵۰ و ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی) و گلکسی A34 از پردازنده‌ی Dimensity 1080 و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین سه‌گانه (شامل حسگرهای ۴۸ و ۸ و ۵ مگاپیکسلی) استفاده می‌کند. هر دو گوشی جدید سامسونگ به‌لطف گواهی IP67 در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهند بود. گوشی‌های جدید سامسونگ ۲۵ اسفند رونمایی می‌شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.