تلفن همراه

گوشی

March 14, 2023
18:36 سه شنبه، 23ام اسفندماه 1401
کد خبر: 143930

سامسونگ از نسخه Enterprise گلکسی S23 برای کسب‌وکارها رونمایی کرد

سامسونگ استرالیا امروز از نسخه جدید پرچمداران خود موسوم به گلکسی S23 Enterprise Edition پرده برداشته است که امکانات کاربردی بیشتری دارند.
 
 
سامسونگ امروز در استرالیا از نسخه جدیدی از پرچمداران خود رونمایی کرد که گلکسی S23 Enterprise Edition نام دارد. این نسخه در دو مدل استاندارد و اولترا عرضه می‌شود و خبری از مدل پلاس برای آن نیست. غول کره‌ای این دستگاه را با قابلیت‌ها و ابزارهای ویژه برای استفاده‌های تجاری ساخته است.
 
طبق بیانیه سامسونگ، گلکسی S23 Enterprise Edition با ابزارهای کاربردی مایکروسافت و گوگل کلاود و اشتراک رایگان Knox Suite سامسونگ عرضه می‌شود. Knox Suite با قابلیت امنیتی Knox فرقی می‌کند و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد دستگاه‌های خود را در تمامی مراحل چرخه عمر مدیریت و تحلیل کنند.
 
سرویس Knox Suite در حالت عادی پولی است، اما با این نسخه از گلکسی S23 یک سال به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این مجموعه ابزار همچنین امکاناتی را برای مقابله در برابر هک، بدافزارها و سایر حملات سایبری ارائه می‌کند.
 
skn.PNG
نسخه غیرتجاری گلکسی S23 اولترا
 
گلکسی S23 Enterprise Edition خیال کسب‌وکارها را راحت می‌کند
«گری مک‌گرگور»، معاون بخش تجربه موبایلی سامسونگ در استرالیا می‌گوید: «کسب‌وکارها به دستگاه‌هایی نیاز دارند که نه‌تنها قدرتمند و ایمن باشند، بلکه مدیریت و استفاده از آن‌ها آسان باشد. گلکسی S23 انترپرایز ادیشن تجربه پریمیومی را ارائه می‌کند که از پیشرفته‌ترین فناوری موبایلی تاریخ ما بهره می‌برد. این دستگاه با طراحی شیک، دوربین دارای رزولوشن بالا، چیپست قدرتمند و راهکارهای امنیتی سامسونگ Knox، ارزش و آسودگی خاطر را برای کسب‌وکارها به ارمغان می‌آورد.»
 
گلکسی S23 Enterprise Edition همچنین از قابلیت‌هایی مثل DeX پشتیبانی می‌کند که اجازه می‌دهد این گوشی‌ها را به مانیتور، کیبورد و ماوس وصل کنید و تجربه‌ای شبیه کامپیوترهای دسکتاپ داشته باشید.
 
نسخه تجاری گلکسی S23 از نظر مشخصات سخت‌افزاری تفاوتی با نسخه معمولی ندارد. مدل اولترا در این نسخه با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. گلکسی S23 انترپرایز ادیشن درحال‌حاضر در بازار استرالیا عرضه شده است. فعلاً اطلاعاتی درباره قیمت این نسخه ارائه نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.