تبلت

تلفن همراه

March 17, 2023
10:45 جمعه، 26ام اسفندماه 1401
کد خبر: 143963

مشخصات احتمالی گلکسی تب S9 اولترا فاش شد

مشخصات گلکسی تب S9 اولترا توسط یکی از منابع به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد سامسونگ در این دستگاه از بهترین سخت‌افزار ممکن همراه با یک باتری بزرگ‌تر از نمونه موجود در آیپد پرو 12.9 اینچی M2 استفاده خواهد کرد.
 
 
طبق اطلاعاتی که توسط این منبع با نام Revegnus در توییتر به اشتراک گذاشته شده، گلکسی تب S9 اولترا از چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 پلاس بهره خواهد برد. با این وجود، نکته گیج‌کننده اینکه منبع کمی متفاوت‌تر به نام این چیپست اشاره کرده است. با این حال به نظر می‌رسد که مانند سری گلکسی S23، سامسونگ در این دستگاه نیز از نسخه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده خواهد کرد.
 
 
همانطور که وب‌سایت wccftech توضیح می‎‌دهد، این چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی نامیده می‌شود که هسته Cortex-X3 آن با سرعت کلاک 3.36 گیگاهرتز کار می‌کند و پردازنده گرافیکی Adreno 740 آن نیز با فرکانس 719 مگاهرتز کار می‌کند. هرچند در این گزارش به میزان رم تبلت سامسونگ اشاره نشده، اما احتمالاً غول کره‌ای نسخه 16 گیگابایتی LPDDR5X آن را با قیمتی بالاتر ارائه خواهد کرد.
 
با توجه به اینکه گلکسی تب S9 از نمایشگری به اندازه اولترابوک بهره می‌برد، احتمالاً سامسونگ در آن از یک راه‌حل خنک‌کننده مؤثر استفاده خواهد کرد که از گرم شدن بیش از اندازه چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 به‌درستی جلوگیری می‌کند.
 
باتری گلکسی تب S9 اولترا
 
 
در مورد باتری دستگاه، گفته شده که این دستگاه از یک باتری 10880 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد که از باتری 11220 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی خود، یعنی گلکسی تب S8 اولترا کوچک‌تر است. با این حال، در مقایسه با آیپد پرو M2 دارای باتری بزرگ‌تری است، زیرا دستگاه اپل از یک سلول 10758 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.
 
با این وجود، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 به گلکسی تب اس 9 اولترا کمک می‌کند تا در مقایسه با گلکسی تب S8 اولترا عمر طولانی‌تری داشته باشد که یک مزیت بزرگ است.
 
در آخر باید اشاره کرد که اطلاعات ارائه شده در این گزارش به‌طور رسمی اعلام نشده‌اند و احتمالاً در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی تب S9 اولترا منتشر خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.