باندپهن

باندپهن ثابت

March 18, 2023
16:33 شنبه، 27ام اسفندماه 1401
کد خبر: 143992

توسعه شبکه تلفن ثابت در ۲ شهرستان خوزستان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان‌ از توسعه و ارتقای شبکه تلفن ثابت در ۲ شهرستان خوزستان خبر داد و گفت: این اقدام باعث ارائه خدمات پیشرفته‌تر و به روزتر بر بستر شبکه خواهد شد.
 
رحیم فلاح زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار ‌کرد: با نصب تجهیزات فنی و پیشرفته مخابراتی، شبکه تلفن و دیتای ثابت در مرکز مخابرات سوم خرداد شهرستان خرمشهر توسعه و ارتقا یافت.
 
وی افزود: این اقدام به منظور توسعه ارتباطات و بهره‌مندی شهروندان از خدمات نوین ارتباطی تلفن ثابت و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکان انجام شد.
 
مدیر مخابرات منطقه خوزستان با بیان اینکه در این طرح پروژه برگردان کافوهای مسی به نوری و نصب تجهیزات کافوی نوری پیشرفته اجرایی شده است، گفت: با اجرای این طرح امکان دسترسی مشترکان به اینترنت خانگی با سرعت‌های بالا در این ‌منطقه فراهم شده است.
 
فلاح زاده اظهار کرد: مشترکان تلفن ثابت واقع در محدوده مرکز مخابراتی سوم خرداد می‌توانند با مرکز تلفن ۲۰۲۰ تماس گرفته و نسبت به دریافت خدمات دیتای ثابت پهن باند مبتنی بر فیبر نوری ADSL، VDSL و FTTH اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: همچنین با نصب و راه‌اندازی کافوی نوری پیشرفته مرکز امام خمینی (ره)، شبکه تلفن و دیتای ثابت مشترکان در محدوده بازار امام رضا (ع) خرمشهر ارتقا یافت و امکان دسترسی این مشترکان به اینترنت خانگی با سرعت‌های بالا فراهم شده است.
 
مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به دیگر اقداماتی که برای توسعه شبکه تلفن ثابت در خرمشهر انجام گرفته است، عنوان کرد: با اصلاح و رفع خرابی از پست‌های کافو شماره ۳۹، شبکه تلفن ثابت در مرکز مخابرات امام خمینی (ره) خرمشهر بهینه‌سازی و بهسازی شد.
 
وی افزود: عملیات توسعه زیرساخت شبکه تلفن ثابت به منظور بهره‌مندی و دسترسی شهروندان بهبهانی در برخی مناطق جدید در محدوده مرکز مخابراتی امام رضا (ع) این شهرستان پس از تامین تجهیزات انجام شد.
 
فلاح زاده تصریح کرد: پس از واگذاری زمین به مالکین جدید و مدفون ماندن کابل‌های مخابراتی در زیر ساختمان‌های منازل، شهروندان ساکن در این خیابان‌ سال‌ها از داشتن خط تلفن ثابت محروم بودند که پس از پیگیری و تامین تجهیزات کابل، عملیات توسعه زیرساخت‌های شبکه تلفن ثابت انجام شد.
 
مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: همچنین عملیات بازسازی تجهیزات نصب شده زیرزمینی و برگردان تجهیزات مخابراتی (کافوهای نوری) بر روی سیستم سوییچ ZTE شبکه تلفن ثابت در مرکز تلفن شهدای پیروز بهبهان ارتقا یافت.
 
وی اظهار کرد: توسعه و ارتقای شبکه تلفن ثابت با هدف ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشتریان تجاری و در راستای جلب رضایت‌مندی مشترکان، بهینه‌سازی شبکه تلفن ثابت در محدوده مرکز مخابراتی شهدای پیروز انجام شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.