فناوری اطلاعات

March 27, 2023
15:55 دوشنبه، 7ام فروردینماه 1402
کد خبر: 144127

رویداد WWDC 2023 اپل احتمالا ۱۵ خرداد برگزار می‌شود

گفته می‌شود رویداد WWDC 2023 اپل ماه ژوئن برگزار خواهد شد و در آن شاهد چندین پیش‌نمایش نرم‌افزاری خواهیم بود.
 
 
 
 
اپل معمولاً در هفته‌ی اول ژوئن میزبان مراسم نرم‌افزارمحور خود موسوم به WWDC است و براساس جدیدترین شایعات، پیش‌بینی می‌شود این شرکت رویداد مذکور را در ماه ژوئن برگزار کند، البته با فرض اینکه یک سری شایعات درست از آب درآید. ناگفته نماند که کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال گذشته در تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خرداد ۱۴۰۱) برگزار شد.
 
روز گذشته توسعه‌دهنده اپلیکیشن Flighty تصاویری را در توییتر به اشتراک گذاشت که تاریخ پرواز به سه مقصد را نشان می‌داد و همگی به سمت کالیفرنیا در حرکت بودند؛ ایالتی که درواقع مقر اپل در آن واقع شده است. این تاریخ‌ها همگی ۴ ژوئن هستند و مدت کوتاهی پس از انتشار این توییت، با تفسیری معمول از سوی برخی افشاگران شناخته‌شده در فضای توییتر مواجه شدیم.
 
 
 
افشاگری به‌نام ShrimpApplePro که به‌دلیل ارائه‌ی دقیق جزئیات مربوط به محصولات اپل شهرت قابل توجهی دارد، در همان پلتفرم اعلام کرد که WWDC 2023 در تاریخ ۵ ژوئن (۱۵ خرداد ۱۴۰۲) برگزار خواهد شد. پس از آن، SnoopyTech همین تاریخ را به‌اشتراک گذاشت و اعلام کرد که باید توجه ویژه‌ای به هفته‌ی اول ژوئن داشته باشیم. همچنین، پیش از آغاز WWDC 2023، اپل این رویداد را یک ماه قبل رسما اعلام می‌کند.
 
سال گذشته، اپل اطلاعیه‌ی WWDC 2022 را در ۶ آوریل (۱۷ فروردین ۱۴۰۱) اعلام کرد و فقط یک ماه گذشت و در ۶ ژوئن (۱۶ خرداد ۱۴۰۱)، مراسم اصلی برگزار شد. برای WWDC 2023، می‌توانیم فرض کنیم که اپل در ۵ آوریل (۱۶ فروردین ۱۴۰۲) بیانیه‌ی مطبوعاتی‌ای منتشر خواهد کرد. بااینکه کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان این شرکت در درجه‌ی اول روی نرم افزار متمرکز است، این احتمال وجود دارد که همه چیز به سمت دیگری پیش برود.
 
هدست واقعیت مجازی مورد بحث شاید در این رویداد رونمایی شود. اگر این اتفاق رخ ندهد، حداقل باید شاهد پیش‌نمایش سیستم‌عامل باشیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.