تلفن همراه

گوشی

March 30, 2023
18:36 پنجشنبه، 10ام فروردینماه 1402
کد خبر: 144226

ردمی نوت ۱۲ توربو با اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ معرفی شد

همانطور که انتظار داشتیم، ساعاتی قبل شیائومی از گوشی ردمی نوت ۱۲ توربو رونمایی کرد که اولین گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ محسوب می‌شود. همچنین در کنار چیپست شاهد بهره‌گیری از حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر ۱ ترابایت فضای داخلی هستیم.
 
 
در پنل جلویی این گوشی نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED تعبیه شده که رزولوشن FHD+ ارائه می‌دهد و از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی ردمی نوت ۱۲ توربو در حفره‌ی نمایشگر تعبیه شده است. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و اولترا واید ۸ مگاپیکسلی مستقیما روی بدنه‌ قرار گرفته‌اند و در نتیجه ماژول دوربین جداگانه مورد استفاده قرار نگرفته است. در سمت راست این دو دوربین، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود که ابعاد لنز آن بسیار کوچک‌تر از دو دوربین اصلی است.
 
 
 
انرژی گوشی از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. از نظر ارتباطات هم باید به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳ و وای‌فای ۶ اشاره کنیم. خوشبختانه در بدنه شاهد قرارگیری جک هدفون هستیم که بدون شک این مشخصه با استقبال کاربران طرفدار هدفون‌های سیمی روبرو می‌شود.
 
مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۲۹۰ دلار راهی بازار چین می‌شود و کاربران برای خرید مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی باید ۳۰۵ دلار بپردازند. گران‌ترین مدل ردمی نوت ۱۲ توربو که از ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند، با قیمت ۳۷۸ دلار به دست کاربران می‌رسد.
 
در ضمن شیائومی با همکاری کمپانی فیلمسازی برادران وارنر یک مدل خاص از این گوشی برای طرفداران کتاب‌ها و فیلم‌های هری پاتر هم تولید کرده است که از طراحی خاص و جذابی بهره می‌برد. این مدل که از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه بهره می‌برد، ۳۴۹ دلار قیمت دارد.
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.