تلفن همراه

گوشی

April 2, 2023
15:34 یکشنبه، 13ام فروردینماه 1402
کد خبر: 144271

نوکیا C12 پلاس با نمایشگر 6.3 اینچی و قیمت 100 دلار معرفی شد

نوکیا C12 پلاس به نمایشگر 6.3 اینچی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 12 گو ادیشن مجهز شده است.
 
 
شرکت HMD Global در ژانویه سال جاری میلادی از گوشی اقتصادی نوکیا C12 رونمایی کرد و همین چند وقت پیش هم مدل پرو آن معرفی شد. حالا عضو جدید این خانواده از راه رسیده است: نوکیا C12 پلاس با باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی.
 
نوکیا C12 پرو در حالت کلی همان نسخه استاندارد با باتری بزرگ‌تر است. درحالی‌که نسخه استاندارد به باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است، مدل پرو باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی دارد. حالا مدل پلاس، همان نسخه پرو با پیکربندی متفاوت رم و حافظه داخلی است، البته این موضوع به معنای افزایش رم یا حافظه داخلی نیست.
 
مشخصات فنی و قیمت نوکیا C12 پلاس
درحالی‌که نوکیا C12 پرو در دو نسخه با 2/3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد، مدل پلاس تنها در یک نسخه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد: 2 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی. البته باید گفت که این دستگاه از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.
 
 
 
گوشی جدید نوکیا درون وب‌سایت رسمی‌اش در هند، با یک پردازنده 8 هسته‌ای Unisoc لیست شده است. درحالی‌که نام این تراشه مشخص نشده، اما می‌دانیم چهار هسته آن حداکثر فرکانس 1.6 گیگاهرتز دارند. با توجه به این موضوع، احتمالاً با همان چیپ SC9863A1 مورد استفاده در مدل‌های استاندارد و پرو روبه‌رو هستیم.
 
نوکیا C12 پلاس به نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس، دوربین اصلی تکی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 12 گو ادیشن مجهز شده است. این دستگاه همچنین جک 3.5 میلی‌متری هدفون به همراه پورت microUSB دارد.
 
درحال‌حاضر نمی‌دانیم گوشی جدید نوکیا چه زمانی وارد بازار می‌شود، بااین‌حال قیمت آن در هند برابر 100 دلار خواهد بود. این قیمت کمی عجیب است؛ چرا که نوکیا C12 پرو با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، در هند 90 دلار قیمت دارد. بنابراین شاید HMD Global در زمان عرضه، قیمت گوشی نوکیا C12 پلاس را کاهش دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.