بازی

فناوری اطلاعات

April 8, 2023
10:53 شنبه، 19ام فروردینماه 1402
کد خبر: 144441

آپدیت جدید سونیک فرانتیرز چالش‌های تازه و حالت عکاسی را به بازی اضافه می‌کند

بازی سونیک فرانتیزر (Sonic Frontiers) حدود یک سال پیش عرضه شد. این بازی توانست موفقیت نسبتاً خوبی کسب کند و راه جدیدی را برای عناوین سونیک آغاز کند. سگا (Sega) عملکرد خوبی در بازی فرانتیرز داشت و سونیک را از چارچوب چندین ساله خود خارج کرد. سونیک فرانتیرز یک بازی در سبک منطقه باز (Open Zone) و پلتفرمر است. همینطور اینکه عناصر اکشن نیز برای جذاب شدن در این بازی وجود دارد.
 
 
حال سگا اعلام کرده که یک به روزرسانی سه گانه برای این بازی عرضه خواهد کرد. منظور از سه گانه جلوه بصری، صدا و سرعت بازی است. این به روزرسانی سونیک فرانتیرز را برای سال ۲۰۲۳ آماده کرده و به طور کلی تغییرات خوبی در آن ایجاد می‌کند. همینطور اینکه سه حالت جدید به بازی اضافه شده تا سونیک فرانتیرز جذابتر بشود.
 
یکی از حالت‌های جدید اضافه شده، بخش چالش‌ها است. زمانی که بازیکنان بازی سونیک فرانتیرز را به اتمام برسانند، به بخش چالش‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد. این بخش دارای دو قسمت سایبر اسپیس (Cyber Space) و بتل راش (Battle Rush) است. سایبر اسپیس یک چالش خاص است که زمان در آن اهمیت بسیار زیادی دارد. به این معنا که کاربر باید چندین مرحله را در یک بازه زمانی خاص به اتمام برسانند. در حالت بتل راش نیز بازیکنان باید در یک بازه زمانی خاص دشمنان خود را از بین ببرند.
 
 
حالت چالش‌ها که جدیداً به بازی اضافه شده باعث می‌شود تا سونیک فرانتیرز بعد از اتمام نیز محتوا برای بازیکنان داشته باشد.
 
در بخش تنظیمات نیز حالت تصویربرداری (Photo Mode) اضافه شده است. شما می‌توانید در محیط زیبای بازی سونیک فرانتیرز تصاویر بسیار زیبایی ثبت کنید. حال با این حالت جدید دست شما به طور کامل باز بوده و می‌توانید صحنه‌های بسیار زیبایی را خلق کنید. در حالت تصویربرداری دوربین کاملاً آزاد بوده و به همین دلیل آزادی عمل کاربر بسیار زیاد است.
 
یکی از موارد جالب اضافه شده به بازی جوک باکس (Juke Box) است. بازیکنان می‌توانند آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در طول بازی به آن گوش دهند. در این جوک باکس ۵۳ آهنگ مختلف وجود داشته که ۱۳ عدد از آن‌ها جدید هستند. همینطور اینکه تعداد دیگری آهنگ وجود داشته که کاربران در طول مسیر می‌توانند آن را باز کنند.
 
در آینده نیز سگا برای سونیک فرانتیرز به روزرسانی‌های دیگری با محتوای بیشتر عرضه خواهد کرد. بازی سونیک فرانتیرز در اصل شروع یک مسیر جدید برای این عناوین است و به همین دلیل پشتیبانی از آن اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.