تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

April 17, 2023
12:49 دوشنبه، 28ام فروردینماه 1402
کد خبر: 144705

هدست واقعیت ترکیبی «ستاره WWDC 2023 اپل» خواهد بود

یک افشاگر خوش‌سابقه، رونمایی هدست واقعیت ترکیبی اپل را در رویداد WWDC 2023 قطعی می‌داند.
 
 
 
 
بر اساس آنچه مارک گرمن می‌نویسد، کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان ۲۰۲۳ قرار است یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای مطبوعاتی تاریخ اپل باشد. اپل در این مراسم رسما دوران پسا-آیفون را ازطریق ورود به بازاری کاملا جدید شروع می‌کند.
 
گرمن می‌گوید هدست واقعیت ترکیبی، «ستاره‌ی رویداد اپل» خواهد بود. تولیدکننده‌ی آیفون و مک تاکنون هرگز به‌طور مستقیم به هدست واقعیت ترکیبی اشاره نکرده است، اما با در نظر گرفتن تحولات چند وقت اخیر باید رونمایی هدست را قطعی بدانیم.
 
بسیاری از مدیران اپل معتقدند که هدست واقعیت ترکیبی قرار نیست شروعی قوی داشته باشد و به فروش قابل‌توجه دست پیدا کند. این محصول تا ماه‌ها پس از رونمایی وارد چرخه‌ی فروش نخواهد شد تا توسعه‌دهندگان فرصت کافی برای ساخت اپلیکیشن در اختیار داشته باشند.
 
اپل تاکنون بارها عرضه‌ی هدست واقعیت ترکیبی را به تأخیر انداخته است، اما با فشار تیم بازاریابی و شخص تیم کوک، بعید است شاهد تأخیر دوباره باشیم.
 
اپل قصد دارد کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان را ۱۵ خرداد برگزار کند. زومیت این مراسم را به‌صورت جامع پوشش خواهد داد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.