لبه تکنولوژی

May 3, 2023
15:37 چهارشنبه، 13ام اردیبهشتماه 1402
کد خبر: 145082

رونمایی از یک تاکسی آبی لوکس

شرکت فناوری آرتمیس (Artemis Technologies) مستقر در بلفاست، جدیدترین هیدروفویل خود را معرفی کرده است که یک تاکسی آبی لوکس به نام Artemis EF-12 Escape است که نوید یک سفر آبی راحت، کارآمد و سازگار با محیط زیست را می دهد.
 
 
شرکت آرتمیس که با قایق های هیدروفویل برقی خود تبدیل به یک برند مشهور در این زمینه شده است، اکنون با قایق EF-12 Escape خود که سیستم پیشرانه الکتریکی بدون آلایندگی را با طراحی آینده نگرانه ترکیب می کند، به همراه امکانات رفاهی با هدف رونق دادن به سفرهای لوکس، به بازار عرضه می شود.
 
 
قایق اسکیپ (Escape) با طول ۱۲ متر و قابلیت جابجایی بار تا ۱۱ تن، ۱۲ مسافر و دو خدمه می تواند با سرعت حداکثر ۳۰ گره دریایی یا حدود ۵۵ کیلومتر در ساعت حرکت می کند. بدنه این قایق برای ایجاد یک سواری راحت‌تر، آیرودینامیک بوده و سیستم پیشرانه ۱۰۰ درصد الکتریکی آن دارای صدایی کم است و در عین حال حداقل واکنش را ایجاد می ‌کند. علاوه بر این، ادعا می شود که این قایق در کمتر از ۶۰ دقیقه شارژ می شود.
 
 
کابین محصور شده است تا سرنشینان را خشک و راحت نگه دارد و یک در کشویی آنها را از محفظه های چمدان جدا می ‌کند و اجازه می ‌دهد وسایل در کنار اجزای داخلی قرار گیرند بدون اینکه به کنترل آب و هوا آسیبی وارد شود.
 
 
دیوید تایلر (David Tyler) مدیر بازرگانی شرکت آرتمیس گفت: ما از راه اندازی Artemis EF-12 Escape به صنعت حمل و نقل دریایی جهانی بسیار هیجان زده هستیم. هدف ما ارائه یک تجربه سفر پایدار، راحت و مجلل برای مشتریان است، در حالی که همچنین اثرات زیست محیطی سفر را کاهش می دهد.
 
تایلر در خاتمه افزود: ما بر این باوریم که تاکسی آبی فویلینگ برقی جدید ما استاندارد جدیدی برای صنعت تاکسی های آبی ایجاد می کند. این تاکسی جدیدترین فناوری را با طراحی مجلل ترکیب کرده و تجربه ای منحصر به فرد و فراموش نشدنی را برای مشتریان فراهم می کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.